Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:52:58 GMT

حضور ۵ رشته ورزشی در یونیورسیاد قطعی است

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۳۱۷۰

حضور ۵ رشته ورزشی در یونیورسیاد قطعی است

به گزارش ایرنا، جلسه روسای انجمن‌های فدراسیون به منظور بررسی وضعیت تیم‌های شرکت کننده و بررسی وضعیت تیم های اعزامی در محل فدراسیون برگزار شد.

 این نشست با حضور روسای انجمن هایی که رشته‌های آنها به یونیورسیاد اعزام خواهند شد برگزار شده و روسای انجمن‌ها، گزارشی از اردوهای انتخابی برگزار شده و گزارشی از برنامه‌های پیش ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه هادی بشیریان رییس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی گفت: خوشبختانه با هماهنگی‌های لازم که توسط رییس انجمن با فدراسیون مربوطه انجام شده بود و با توجه به شیوع ویروس کرونا هیچ مشکلی در خصوص برگزاری اردوها گزارش نشده و مسابقات انتخابی به بهترین شکل ممکن برگزار شد.

وی ادامه داد: امیدوارم با کم شدن شیوع ویروس کرونا بتوانیم هرچه سریعتر اردوهای انتخابی و آمادگی رشته های اعزامی را برگزار و بهترین نفرات را انتخاب و به مسابقات اعزام کنیم.

در این جلسه روسای انجمن‌های تیراندازی با کمان، تیراندازی، ووشو، شمشیر بازی، تکواندو، پزشکی ورزشی و دوومیدانی، حضور داشتند.

حضور ۵ رشته ورزشی ووشو، تکواندو، تیراندازی با کمان، تیراندازی و شمشیربازی حضورشان در این مسابقات قطعی شد و رشته‌های دوومیدانی و قایقرانی در صورت کسب حد نصاب فنی و بررسی در کمیته فنی اعزام خواهند شد.

سی یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۵ لغایت ۱۶ تیرماه در شهر چنگدو کشور چین برگزار می‌شود.

برچسب‌ها هادی بشیریان ووشو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هادی بشیریان ووشو هادی بشیریان ووشو روسای انجمن برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عدنان درجال، رییس فدراسیون فوتبال عراق، رستم امامعلی، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیای مرکزی و احمد ژانوف فورکاتوزف، دبیرکل فدراسیون فوتبال تاجیکستان در نامه‌های جداگانه به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران کسب مقام قهرمانی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ – تایلند و راهیابی تیم ملی فوتسال کشورمان را به جام جهانی فوتسال، ازبکستان ۲۰۲۴ تبریک گفتند و برای پیشرفت بیشتر فوتسال ایران آرزوی موفقیت کردند.

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست