Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژاوی معتقد است بازیکنان آکادمی اهمیت زیادی در موفقیت تیم دارند.

ژاوی، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از تقابل با ناپولی در پلی آف لیگ اروپا حاضر شد و در مورد این دیدار، عثمان دمبله و مسائل دیگری صحبت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، ژاوی در این کنفرانس خبری گفت:

ما می توانستیم با پیروزی 2-1 یا 3-1 در بازی رفت، پا به این بازی بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید تیم برتر باشیم. ناپولی ما را تحت فشار خواهد گذاشت و بازی بسیار پرتنشی خواهد بود. فردا یک جنگ فوتبالی را خواهیم دید. هر کسی که مالکیت توپ را داشته باشد، شانس بیشتری برای پیروزی خواهد داشت. هواداران تاثیرگذار خواهند بود. این که در خانه پیروز نشدیم، باعث تاسف است. باید شجاع باشیم و موقعیت خلق کنیم. ما در حال پیشرفتیم اما فردا آزمون سختی خواهد بود. ما امیدوار و هیجان زده ایم. فکر می کنم ناپولی از بالا پرس خواهد کرد. در بازی خواهیم دید چه می شود و می توانیم آن ها را مجبور به بازی در نیمه زمین خودشان کنیم یا خیر. این چیزی است که ما می خواهیم. آسان نخواهد بود چون آن ها پرس سنگینی را اعمال می کنند. جنگ این خواهد بود که چه کسی مالک توپ است. این اروپاست و سخت است. ناپولی در سطح لیگ قهرمانان است اما تست خوبی برای اثبات این است که بارسا می تواند در اروپا رقابت کند.

هر بازی یک فینال است. اگر کارمان را در خانه انجام نداده باشیم، فراتر از فینال است. باید کارمان را در زمین آن ها به پایان برسانیم. این فینالی دیگر است. ما انگیزه لازم برای رقابت را داریم. نیازی نیست درگیر پیچیدگی ها شویم، باید خودمان باشیم. در حال پیشرفتیم و این مسیر درستی است. انگیزه مضاعفی داریم. بازی به یاد دیگو آرماندو مارادونا باعث افتخار است. او الگویی برای همه بود. به تماشای ویدیوهای او ادامه می دهیم و احساساتی می شویم. اگر مسی وجود نداشت، مارادونا را می شد بهترین بازیکن تاریخ دانست. این یک مسئولیت و افتخار است. شکست ناامیدی بزرگی خواهد بود. ما در مورد این رقابت بسیار هیجان زده ایم. می خواهیم در اروپا مقابل حریفی بزرگ چون ناپولی رقابت کنیم. در بازی رفت عالی بودیم اما باید این جا کار را تمام کنیم. اگر در سطح خودمان باشیم، گزینه های زیادی برای صعود به مراحل حذفی داریم. انتظار بازی بسیار سختی را دارم.

اگر انتخاب دست من باشد، می خواهم عالی بازی کنیم و ببریم. عالی بازی کردن در کسب نتایج خوب موثر است. بازی هایی بوده که تحت هدایت من عالی بازی کردیم اما پیروز نشدیم. در حال رشد هستیم و همه چیز به نتایج بستگی دارد، نه حس و حال ما. نتایج 50 درصد کار هستند. من در جریان فعالیت روزانه ناپولی نیستم تا در مورد اتفاقات آکادمی آن ها نظر دهم. ما خیلی روی آکادمی مان حساب می کنیم. بازیکنان آکادمی تعهد مضاعفی از خود نشان می دهند. در زمان هایی که بازیکنانی از آکادمی در تیممان داشتیم، جام هایی کسب کردیم. به همین علت استعدادهایی چون گاوی، نیکو یا آرائوخو که دیر به آکادمی اضافه شد یا بازیکنان باتجربه تری چون بوسکتس و پیکه مهم هستند. ما می بینیم که بازیکنانی 17 یا 18 ساله می توانند تفاوت ها را رقم بزنند.

نظر دادن در مورد فصل های دیگر تیم وظیفه من نیست چون این عادلانه نخواهد بود. چیزی که من الان می بینم این است که باید به سبک بازی مان برگردیم. بارسا با سبک بازی خاص خود فوق العاده بوده است. کمی از این سبک فاصله گرفته ایم و در حال بازیابی آن هستیم. فردا آزمونی مهم برای تعیین جایگاه ماست. ما در لیگ اروپا هستیم اما ناپولی حریفی در حد لیگ قهرمانان است. 

عثمان دمبله؟ خواهیم دید. قرارداد عثمان در تابستان به پایان می رسد. او را خوشحال می بینم و او به شدت حرفه ای بوده است. با توجه به این که چند بازی دعوت نشد، رفتاری حرفه ای داشت. او مراقب خودش است، خوب تمرین می کند، حس مثبتی همراه گروه دارد و به همین علت تصمیم گرفتیم که باید برای تیم بازی کند. اگر او حرفه ای رفتار نمی کرد، همه چیز متفاوت بود. باید ببینیم از الان تا پایان فصل چه اتفاقی رخ می دهد. تصمیم برعهده اوست اما عثمان فوتبالیستی است که من دوست دارم. داستان های دروغ زیادی در مورد او شنیدم، این طور نیست. او کاملاً حرفه ای بوده، به من اعتماد کنید.

 

اخبار داغ 

پیشنهاد مالی وسوسه انگیز برای محمد ربیعی / ماجراجویی مس رفسنجان نیمه کاره می ماند؟ استقلال چطور رضایتنامه عارف آقاسی را صادر کرد؟ فران تورس: می توانم با هالند و ام باپه رقابت کنم تیم منتخب پرتغالی‌های تاریخ لیگ برتر از نگاه برناردو سیلوا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۳۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی والنسیا به میدان رفت و موفق شد در یک بازی جذاب و تماشایی با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم را از آن خود کند.

لواندوفسکی بهترین و تاثیرگذارترین بازیکن بارسلونا در این بازی بود و موفق شد سه گل از چهار گل تیمش را وارد دروازه حریف کند و به این ترتیب نقش مهمی را در کسب این پیروزی مهم برای ژاوی ایفا کرد.

این ستاره لهستانی حالا با ۱۶ گل زده در کنار آنته بودیمیر از اوساسونا در رده سوم برترین گلزنان این فصل رقابت‌های لالیگا قرار دارد و به نظر می‌رسد که امیدوار است بتواند تا پایان فصل بار دیگر به جایگاه اول برسد و عنوان آقای گلی را به دست آورد.

این بازیکن پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «پی‌چی‌چی؟ من تا به حال ۱۶ گل زده‌ام اما این فرصت را دارم که گل‌های بیشتری به ثمر برسانم و شاید این کار در آینده آسان‌تر باشد. من سعی می‌کنم که گل بزنم اما در انتهای فصل همه تیم‌ها به سختی تلاش می‌کنند و در نهایت ما باید برای پیروزی تیم کار کنیم.»

دیگر خبرها

  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • حمایت کاپیتان: تا پای مرگ با ژاوی هستیم
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است