Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صادق آدینه وند امروز چهارشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه بر اساس برنامه‌های ابلاغی سازمان و هدف گذاری صورت گرفته در استان، اقدامات قابل توجهی در شهرستان رومشکان صورت گرفته است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به پاکسازی ۱۱۵ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازگشایی دهانه ۳۵ دستگاه پل در محورهای اصلی و فرعی، احداث دو دستگاه پل در تقاطع «تنگ بره» و روبروی پمپ بنزین دوراهی «بازوند» در محور «بابازید» - «سیمره»، تسطیح و رگلاژ راه دسترسی درمان بستر به طول دو کیلومتر، علف زنی حریم ۱۷۰ کیلومتر از راه‌های اصلی، شانه سازی و رفع اختلاف سطح محورهای اصلی به طول ۶۲ کیلومتر، لکه گیری و چاله گیری راه‌های اصلی و فرعی به میزان ۱۵۶ تن در این مدت انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رومشکان با اشاره به عملکرد این اداره در حوزه ایمنی راه و حریم گفت: ساماندهی علائم اطلاع رسانی، هشدار دهنده و ایمنی در طول ۷۳ کیلومتر، شست و شوی علائم در طول ۱۷۰ کیلومتر، نصب دو عدد پایه چراغ چشمک زن، صدور ۸۵ مورد اخطار به متجاوزین حریم، اصلاح و ایمن سازی تقاطع «تنگ بره» با ایجاد واریانت جدید به طول ۹۵۰ متر و نصب دو عدد برج نوری در این تقاطع، حذف و اصلاح هفت پیچ خطرناک محور «رماوند» و آشکارسازی و اصلاح ۱۱ نقطه پر تصادف و نصب سرعتکاه در محورهای اصلی و فرعی از اقدامات این اداره در حوزه ایمنی و حریم به شمار می‌رود.

آدینه وند عنوان کرد: در حوزه راه روستایی عملیات تسطیح و رگلاژ جاده خاکی روستای «عزیزآباد» - «شیراوند» به طول هزار و ۳۰۰ متر انجام شده است.

کد خبر 5432264

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان رومشگان اصلاح نقاط حادثه خیز ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا تبریز واکسن کرونا بارش برف گرگان شیراز عکس استانها بارش باران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز لیگ برتر فوتبال ایران اصلی و فرعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان باز و تردد خودرو در آن ها جریان دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سید زاهدین چشمه خاور امروز- جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود بارش‌های شدید در استان با تلاش عوامل راهداری همه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

وی ادامه داد: ریزش‌برداری در ۵۶ مقطع از محورهای استان ایلام انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام افزود: ۹۱ نفر از نیروهای راهداری با استفاده از ۷۳ دستگاه ماشین آلات مشغول هستند.

چشمه خاور اضافه کرد: تیم عملیاتی راهداری ایلام با ماشین آلات در کنار سایر دستگاه‌ها و پلیس راه در سطح جاده‌های استان مستقر هستند تا رفع مشکلات احتمالی نقاط مختلف جاده را انجام دهند.




کد خبر 750296

دیگر خبرها

  • تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است
  • شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته
  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه حادثه خیز درمحور‌های مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان