Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان  سمنان - عزیزی می گوید: در نخستین روز از این دوره مسابقات خانه بسکتبال پایش پارت شاهرود در رقابتی نزدیک با نتیجه ۶۹ به ۷۲ مقابل خانه بسکتبال قزوین مغلوب شد.

رییس هیات بسکتبال شاهرود گفت:در گروه شمال (H) تیم‌های خانه بسکتبال پایش پارت شاهرود، کاله تهران، خانه بسکتبال قزوین و کاله مازندران حضور دارند که کاله مازندران نیز با نتیجه ۵۹ به ۵۶ کاله تهران را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز دوم مسابقات فردا (پنجشنبه) با رقابت تیم‌های کاله مازندران و خانه بسکتبال قزوین آغاز می‌شود و در ادامه تیم‌های خانه بسکتبال پایش پارت شاهرود با کاله تهران مسابقه خواهند داد.

دیدار‌های پایانی این گروه روز شنبه آینده بین تیم‌های خانه بسکتبال قزوین و کاله تهران برگزار می‌شود و در دیداری دیگر تیم‌های خانه بسکتبال پایش پارت شاهرود و کاله مازندران با هم رقابت می‌کنند.

رقابت‌های دور برگشت مرحله دوم لیگ دسته یک کشور گروه شمال (H) در چهار گروه چهار تیمی برگزار می‌شود.

 پس از برگزاری این مرحله از مسابقات ۱۶ تیم منتخب از گروه‌های شمال و جنوب کشور با هم رقابت می‌کنند.

شهرستان شاهرود ۲۱ دیماه امسال میزبان مسابقات دور برگشت مرحله نخست لیگ دسته یک کشور بود.

اردوی آمادگی و گزینشی تیم ملی بسکتبال نوجوانان در اردیبهشت ماه امسال با حضور ۲۸ بازیکن از ۶ استان کشور در شاهرود برگزار شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی مسابقات بسکتبال تیم های خانه بسکتبال خانه بسکتبال قزوین کاله مازندران کاله تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۴۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • هشدار رئیس دانشگاه آزاد به ناهنجاری در انتخاب رشته دانشگاهی
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌فارس کوتاه نخواهد آمد
  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌ فارس کوتاه نخواهد آمد