Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - اگر موفق به رصد اخبار کلینیکی باشگاه خبرنگاران جوان در چهارم اسفند نشده‌اید، این بسته خبری را از دست ندهید.

رایج‌ترین اشتباهات در تشخیص حمله قلبی

درد در قفسه سینه همواره نشانه بروز حمله قلبی نیست و می‌تواند به دلیل ابتلا به سایر بیماری‌ها بروز کند.

وزن خود را با مصرف نان‌های سبوس‌دار کاهش دهید

یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی درباره فواید درمانی مصرف نان‌های سبوس‌دار توضیح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات تنفسی برای سریع به خواب رفتن

هیلی پرلوس، روان‌شناس و الکس دیمیتریو، کارشناس خواب، تعدادی تمرینات ساده تنفسی را ذکر کرده‌اند که کمک می‌کنند آرام شده و سریع به خواب بروید.

راه کار‌های طبیعی برای درمان کم خونی

کم خونی اختلالی است که با کمبود سلول‌های خونی سالم در بدن مشخص می‌شود.

آثار نامطلوب مکمل‌ها بر سلامتی چیست؟

استفاده از مکمل‌های غذایی بر سلامت انسان تأثیرات نامطلوب دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کلینیک آنلاین اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۴۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه کاخ باکینگهام درباره وضعیت سلامتی چارلز سوم

کاخ باکینگهام در بیانیه‌ای مدعی شد که به‌دنبال پیشرفت در روند درمان سرطان پادشاه انگلیس، او بخشی از ملاقات‌ها و وظایف عمومی خود را از سر خواهد گرفت.

به گزارش مهر، کاخ باکینگهام با اعلام پیشرفت روند درمان سرطان چارلز سوم، پادشاه انگلیس، اعلام کرد که او بخشی از وظایفش را که به ملاقات‌های عمومی اختصاص دارد، از سر خواهد گرفت.

سخنگوی کاخ باکینگهام گفت: تیم پزشکی پادشاه از پیشرفتی که در روند درمان حاصل شده، رضایت دارد و نسبت به تداوم بهبود وی خوش‌بین است. برنامه درمانی ادامه خواهد یافت، اما رضایت پزشکان از روند درمان به اندازه‌ای است که پادشاه حالا می‌تواند بخشی از دیدار‌های عمومی خود را از سر بگیرد.

براساس اعلام باکینگهام، چارلز در ماه ژوئن از امپراطور ژاپن میزبانی خواهد کرد. همچنین ششم مه (۱۷ اردیبهشت) نخستین سالروز تاجگذاری چارلز خواهد بود.

چارلز سوم از اوایل فوریه به‌دلیل ابتلا به سرطان تحت درمان قرار دارد. رسانه‌های انگلیسی در روز‌های اخیر در گزارش‌هایی ضدونقیض از وخامت حال چارلز خبر داده بودند. این اخبار تاجایی پیش رفته است که برخی رسانه‌ها، اعلام کردند که تیم «برنامه‌ریزی مراسم خاکسپاری» چارلز سوم که مدت زیادی از تاجگذاری‌اش نمی‌گذرد، در شرایط آماده‌باش قرار دارد!

دیگر خبرها

  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • بیانیه کاخ باکینگهام درباره وضعیت سلامتی چارلز سوم
  • ابلاغ مقررات تسهیل صدور پروانه تولید فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل
  • تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی
  • حذف موازی کاری از صنعت داروسازی/ تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • حذف موازی کاری از مسیر صنعت داروسازی/تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • چرا با تاریکی هوا احساس خواب آلودگی بیشتر می‌شود؟
  • تمرینات ورزشی برای مچ پا
  • این دارو‌ها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند
  • مراقب باشید/ این داروها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند