Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، ، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 

از استان قزوین شهرستان تاکستان پیام می‌دهم، کارگر یکی از شرکت‌های شهرک صنعتی حیدریه هستم این مسیر واقعا چه از لحاظ آسفالت و چه از لحاظ علائم هشدار دهنده فاقد کیفیت است و هیچ نوع علائم هشدار دهنده ندارد بار‌ها کارکنان دولت از آن مسیر رفت و آمد داشتند، ولی نسبت به این موضوع مهم بی اعتنا هستند خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارت سوختم را گم کردم و آن را سوزاندم از تاریخ ۱۳ آذر هنوز کارت دیگری برای من صادر نشده است. پیگیری کنید.

باسلام چرا سهمیه استخدامی آموزش پرورش ایلام کم است؟ خواهش می‌کنم پیگیرمشکلات وعدم امنیت شغلی مربیان پیش دبستانی باشید ما بیمه وحقوق مشخص نداریم. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

باسلام. کوچه‌های بندرعباس سال‌ها است که خراب است و الان هم به بهانه گازکشی یک سالی است که کندند و کوچه و خیابان خاکی شده روزانه هزاران لیتر آب بابت شستن حیاط خانه درمحله‌های قدیمی که ویلایی است هدر می‌رود. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

با سلام، لطفا در زمینه رتبه بتدی فرهنگیان رسیدگی و پیگیری به عمل آید تا معلمانی که به تازگی بازنشسته شده از مزایای رتبه بندی در احکام حقوقی بهره‌مند شوند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

 

 

اگر تمایل دارید از  اصول تصویربرداری خبری بیشتر بدانید  اینجا را کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی سوژه های مردمی مشکلات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۱۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، علی اربابی در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز در خراسان شمالی با گرامی‌داشت روز شوراها درباره آسفالت معابر شهر بجنورد اظهار کرد: روند حرکت و توسعه این اقدام در شهر بجنورد تا حدی افزایش یافته است.

وی گفت: در سال ۱۴۰۰ به مساحت ۷۰ هزار متر مربع، در سال ۱۴۰۱ به مساحت ۱۸۰ هزار متر مربع و در سال ۱۴۰۲ به مساحت ۲۳۱ هزار متر مربع از معابر شهر بجنورد آسفالت شدند.

نایب رئیس شورای شهر بجنورد اعلام کرد: در سال جاری نیز ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار متر مربع از معابر شهر بجنورد آسفالت خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع هنوز می‌بایست چهار میلیون متر مربع از معابر این شهر آسفالت شوند.

اربابی همچنین تصریح کرد: آسفالت معابر مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین این شهر نیز در برنامه اقدامات اجرایی شهرداری بجنورد قراردارد.

در عین حال، وی به کارخانه قدیمی تولید آسفالت شهرداری بجنورد نیز اشاره و بیان کرد: این کارخانه فرسوده است که موجب شده بر کیفیت تولید آسفالت این شهر اثرگذار باشد.

افزون بر این، نایب رئیس شورای شهر بجنورد با اشاره به میدان خرمشهر نیز اعلام کرد: به منظور روان سازی ترافیک در مسیر این میدان، مطالعات ایجاد تقاطع غیر هم‌سطح در این میدان آغاز شده است.

وی همچنین از برنامه در دستور کار شهرداری بجنورد در زمینه انجام بازگشایی پنج نقطه مهم و محوری این شهر به منظور روان سازی ترددها خبر داد و گفت: طی سال جاری، پنج نقطه واقع در مسیرهای ۳۲ متری شهدا، انتهای خیابان قیام جنوبی و در مسیر ۴۲ متری آیت الله موسوی بجنوردی بازگشایی خواهند شد.

اربابی در خاتمه به خریداری ۲۵ دستگاه اتوبوس و ۱۴ دستگاه ون برای شهر بجنورد در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بجنورد نیز اشاره و اعلام کرد: تعدادی از دستگاه‌های خریداری شده به شهرداری بجنورد تحویل شده‌اند و هنوز تعدادی نیز تحویل نشده‌اند.

خبرنگار: سمانه قهرمانی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228978 برچسب‌ها بجنورد ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • گلایه رانندگان از روکش فرسوده آسفالت جاده سبزوار - بردسکن + تصاویر
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • واکنش وزارت راه به یکی دانستن «رفع نقاط پرحادثه» و «روکش آسفالت»
  • ۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)
  • فرسودگی روکش آسفالت آزادراه فیروزکوه - تهران رانندگان را به دردسر انداخت + فیلم