Web Analytics Made Easy - Statcounter

منچستر یونایتد توانست تساوی ارزشمندی را در اسپانیا برابر اتلتیکو مادرید به دست آورد.

به گزارش ایسنا، دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با انجام دو دیدار به پایان رسید.

در حساس ترین بازی اتلتیکو مادرید در ورزشگاه واندا مترو پولیتانو از منچستر یونایتد پذیرایی کرد. این بازی باوجود آنکه اتلتیکو در بیشتر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشت اما برنده نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتلتیکو مادرید بازی را بسیار خوب آغاز کرد و در دقیقه ۷ توسط ژائو فلیکس به زیبایی به گل رسید.

منچستر یونایتد توانست با تعویض طلایی رانگنیک گل تساوی را به ثمر رساند . در دقیقه ۸۵ الانگا با پاس دیدنی فرناندز توانست با یک بغل پا اوبلاک را مغلوب کند و یک گل ارزشمند به ثمر رساند.

در دیگر بازی برگزار شده هم تقابل بنفیکا و آژاکس برنده نداشت و با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۴۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد یونایتد در برنابئو به توخل رسید!

به گزارش "ورزش سه"، پیش از آغاز بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، توماس توخل و ریو فردیناند به همراه استیو مک‌منمن و لائورا وودز، مجری برنامه شبکه تی‌ان‌تی اسپورت، با همدیگر گفت‌وگو کردند.

در قسمتی از مصاحبه توخل و فردیناند این دو با یکدیگر خوش‌وبش آرامی کردند که منجر به خنده هر دو شد. در این بین هم لائورا وودز و هم مک‌منمن در تعجب بودند که موضوع خنده آنها چیست.

پس از اینکه توخل مصاحبه را ترک کرد، از فردیناند پرسیده شد که درباره چه چیزی با توخل صحبت کرده و او گفت: «معلوم است. من مانند یک ایجنت رفتار کردم و به او گفتم که در فصل بعد سرمربی منچستر یونایتد شود.»

این شوخی فردیناند با توجه به اینکه توخل در روزهای گذشته یکی از نامزدهای اصلی هدایت منچستر یونایتد در فصل بعد بوده است، بسیار قابل توجه است.

اگرچه فردیناند لحظاتی بعد درباره صحبتش با توخل گفت: «به او گفتم موفق باشید. او مربی خیلی آرام و باشخصیتی است. واقعا امیدوارم موفق شود.»

دیگر خبرها

  • صعود رویایی رئال به فینال با کامبک ۳ دقیقه‌ای، تعویض طلایی و اشتباه مرگبار فرشته نجات بایرن!
  • پیشنهاد یونایتد در برنابئو به توخل رسید!
  • این مربی منچستر یونایتد را متحول می‌کند
  • تنها راه بازگشت این ستاره اخراخ تن‌هاخ است
  • یونایتد با تن‌هاخ یک رکورد ناامید کننده جدید ثبت کرد
  • من گزینه مناسبی برای یونایتد هستم
  • تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم
  • ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کریستال پالاس از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت