Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:06:39 GMT

رکابزنی بانوی تاریخ‌ساز همدانی در جاده موفقیت

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۴۸۶۶

رکابزنی بانوی تاریخ‌ساز همدانی در جاده موفقیت

به گزارش ایرنا، تاریخ دوچرخه سواری همدان سرشار از موفقیت‌های شایسته بانوان رکابزن است که توانسته‌اند مدال‌های رنگارنگ ملی و بین المللی را برای این استان به ارمغان آورند.

حالا قرعه حضور در مسیر موفقیت در این رشته ورزشی به نام پریسا مجنونی درآمده و این شیردختر همدانی توانسته با درخشش در رویدادهای ملی، نگاه تیم‌های باشگاهی سطح آسیا و اروپا را معطوف خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او سال قبل با پیوستن به یک تیم بحرینی به عنوان نخستین بانوی لژیونر ورزش استان همدان تاریخ ساز شد و نام خود را در تاریخ ورزش همدان و کشور ثبت و ماندگار کرد.

دی ماه سال گذشته بود که پیوستن بانوی دوچرخه سواری همدان به یک تیم خارجی به عنوان نخستین لژیونر این استان تاریخ ساز شد و بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت.

دی ماه سال گذشته بود که پیوستن بانوی دوچرخه سواری همدان به یک تیم خارجی به عنوان نخستین لژیونر این استان تاریخ ساز شد و بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت.

مجنونی سومین بانوی لژیونر تاریخ فدراسیون دوچرخه سواری کشور و نخستین دختر همدانی بود که موفق به حضور در لیگ‌های خارجی شد.

این دوچرخه سوار همدانی و زاده شهرستان بهار با درخشش در میادین مختلف مورد توجه تیم کنتینانتال بحرین قرار گرفت و در لیگ این کشور رکاب زد.

این اتفاق بی‌نظیر موفقیت بزرگی در تاریخ قهرمانان ورزشی استان همدان بود و این افتخار در شرایطی بدست آمد که وی تنها چند سال سابقه رکاب زدن در میادین ورزشی را دارد.

او قرارداد یکساله با تیمی منعقد کرد که از باشگاه‌های مطرح آسیایی به شمار می‌رود و در لیگ عراق و اسپانیا نیز تیمداری می‌کند.

ادامه درخشش در لیگ ترکیه
مجنونی پس از پایان قراردادش در بحرین، راهی ترکیه شد و در تور ملی این کشور نیز خوش درخشید.

رییس هیات دوچرخه سواری استان همدان در این باره گفت: مجنونی اولین بانوی لژیونر ورزش استان است که در تور دوچرخه سواری گرند پریکس آلانیا ترکیه حاضر شد.

پریسا مجنونی اولین بانوی لژیونر ورزش استان همدان است که در تور دوچرخه سواری گرند پریکس آلانیا ترکیه حاضر شد.

امین تاج بخشیان افزود: این بانوی لژیونر تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان برای کسب آمادگی فصل آتی لیگ دوچرخه سواری و اردوی تیم ملی در تور ۲ مرحله‌ای گرند پریکس آلانیا ترکیه شرکت کرد و خوش درخشید.

وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها با حضور دوچرخه سواران برتر برگزار شد، خاطرنشان کرد: این مسابقات به مدت چهار روز در کشور ترکیه برگزار شد.

تاج بخشیان خاطر نشان کرد: مجنونی سومین بانوی لژیونر تاریخ فدراسیون دوچرخه سواری کشور و نخستین دختر همدانی است که موفق به حضور در لیگ‌های خارجی می‌شود.

رکابزنان پرافتخار
مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان نیز با تمجید از درخشش بانوان دوچرخه سواری استان گفت: رشته دوچرخه سواری از ورزش‌های موفق این استان است و جزو شانس‌های قهرمانی آسیا محسوب می‌شود.

حمید سیفی اظهار داشت: هم اینک بهنام آرین و پانته آ قلی پور جزو امیدهای ورزش همدان برای کسب مدال آسیایی به شمار می‌روند و خانم مجنونی نیز از شانس‌های مدال در رویداد آسیایی است.

وی در ادامه با تاکید بر حمایت دستگاه ورزش از هیات‌های فعال و موفق استان در عرصه مدال آوری، گفت: تمامی ورزشکارانی که بتوانند در میادین مهم بین المللی افتخارآفرین باشند، مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

سیفی با تاکید بر تداوم استعدادیابی و پرورش نخبه‌ها در هیات‌های ورزشی، خاطرنشان کرد: مجنونی حاصل همین استعدادیابی و نخبه پروری است و به طور قطع نظیر این چنین قهرمانان ارزنده در سطح استان پرشمار است.

به گفته وی، بانوان ورزشکار همدان به نسبت گذشته پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته‌اند و اکنون شاهد افتخارآفرینی دختران این استان در رشته‌های دوچرخه سواری، تنیس روی میز، قایقرانی و والیبال هستیم.

 ۱۴۰ دوچرخه سوار به صورت مستمر و حرفه‌ای در استان همدان فعالیت دارند.

برچسب‌ها همدان دوچرخه سواری زنان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان دوچرخه سواری زنان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان همدان دوچرخه سواری زنان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ترکیه دوچرخه سواری بانوی لژیونر استان همدان تاریخ ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۴۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی بلوری‌نوین بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۱ هزار نفر از شهروندان همدانی در ورزش شهروندی شهرداری مشارکت کردند.

وی افزود: در رشته‌های فوتبال، فوتسال، دوچرخه‌سواری، دوومیدانی، ورزش صبحگاهی، ژیمناستیک، هندبال، دارت، تیراندازی با کمان، تکواندو، کاراته و بازی‌های بومی محلی مسابقات و جشنواره‌های متعددی برگزار شد.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به درخشش در مسابقات کلانشهرها گفت: در رشته فوتبال مقام دوم، مسابقات دارت مقام سوم، پینگ‌پونگ مقام سوم، کشتی مقام سوم و در مجموع در کلانشهرهای کشور شهرداری همدان مقام چهارم کشور را کسب کرد.

بلوری‌نوین خاطرنشان کرد: ورزش شهروندی شهرداری همدان در کشور یکی از قطب‌ها و الگویی برای تمام استان‌ها است.

وی با اشاره به آکادمی‌های باشگاه شهرداری همدان بیان کرد: ما در ۴ رشته فوتبال، کاراته، کشتی و کبدی فعال است.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: در رشته فوتبال هادی گل‌محمدی از مربیان شاخص استان به عنوان مدیر آکادمی و در کشتی حسین بختیاری به این پست منصوب شدند.

بلوری‌نوین با اشاره به اختتامیه مسابقات ورزش شهروندی شهرداری همدان در سال ۱۴۰۱ گفت: ۳۱ اردیبهشت ماه همزمان با تولد امام رضا (ع) اختتامیه ورزش شهروندی شهرداری همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین همزمان افتتاحیه ورزش شهروندی در سال ۱۴۰۲ با نام شهروند قهرمان برگزار می‌شود.

کد خبر 6098285

دیگر خبرها

  • پیگیری نارضایتی شهروندان همدانی از خدمات راه آهن
  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • جشنواره «شو سواری» اسب کُرد در سقز
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند