Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مشکل خانه به دوشی نساجی مساله‌ای است که مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای در سامانه فارس‌من با عنوان " مشکل چمن ورزشگاه شهید وطنی را حل کنید " خواستار پیگیری آن شدند، در این زمینه در جلسه‌ای به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران که در دفتر کار وی تشکیل شد، مشکلات باشگاه ورزشی نساجی و توسعه و تکمیل استادیوم وطنی قائمشهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی مازندران در این جلسه با بیان اینکه اعتبارات مورد نیاز برای توسعه و تکمیل استادیوم وطنی قائمشهر توسط دولت تامین و بخشی از آن به حساب اداره‌کل ورزش و جوانان استان واریز شده است، گفت: برای سرعت بخشیدن و تکمیل این پروژه از این پس به‌صورت هفتگی جلسه کارگروه توسعه و تکمیل استادیوم شهید وطنی قائمشهر به ریاست مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار و گزارش روند اجرایی به صورت گام به گام جهت ارائه به استاندار مازندران و مردم شریف و ورزش دوست مازندران تهیه و ارائه شود تا در سال آینده باشگاه نساجی در استادیوم وطنی قائمشهر میزبان تیم‌های لیگ‌برتر کشور باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تصریح کرد: همچنین در نظر است هفته آینده دیداری با وزیر ورزش و جوانان برای تامین بقیه اعتبارات استادیوم شهید وطنی قائمشهر و استادیوم شهدای ساری صورت گیرد.

وی تاکید کرد: هر گونه همکاری و حمایت برای برگزاری مسابقات تیم نساجی پیرو درخواست مدیریت باشگاه در استان خراسان رضوی انجام خواهد شد و با هماهنگی معاونت امنیتی و انتظامی وزارت کشور و استاندار خراسان رضوی هرگونه همکاری و پشتیبانی صورت می‌گیرد.

سلگی حمایت از این باشگاه را از دغدغه‌ها و وظایف همه مسؤولان دانست و گفت: این تیم یک پایگاه و سرمایه اجتماعی در استان است و در شادی و نشاط و فعال بودن جامعه جوان که جامعه هدف کشور است، نقش بسزایی دارد.

وی از تمامی دست‌اندرکاران تیم خصوصا مدیریت باشگاه قدردانی کرد که با چنین بضاعتی، به جایگاه مناسبی در جدول لیگ برتر کشور دست یافته‌اند.

در این جلسه همچنین، رجبی، مدیر‌کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان و مدیر باشگاه نساجی حضور داشتند.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: استادیوم شهید وطنی فارس من تیم فوتبال نساجی مازندران زمین چمن نساجی معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران ورزش و جوانان وطنی قائمشهر شهید وطنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۵۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران

محسن هاشمی رئیس مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: از حدود ۶۱ و نیم میلیون تردد پایش شده در فروردین ماه امسال بیش از ۴۷۹ هزار تردد با سرعت غیرمجازثبت شده است که در این آمار حدود نیمی از تخلفات مربوط به تخلف سرعت غیرمجاز متوسط وسایل نقلیه در طول محور‌ها بوده است.

او افزود: مطالعات تصادفات نشان دهنده این است که سرعت غیرمجاز یکی از دلایل اصلی تصادفات در استان مازندران می‌باشد لذا کنترل رفتار مخاطره آمیز رانندگان به ویژه سرعت غیرمجاز در محور‌های استان می‌تواند نقش موثری در پیشگیری از وقوع تصادفات با شدت بالای منجر به فوت و جرح داشته باشد.

هاشمی گفت: این اداره کل محور‌ها و مقاطع پرحادثه را به سامانه‌های هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور مجهز کرده است و از کلیه کاربران جاده‌ای تقاضا داریم در تمامی طول مسیر با رعایت سرعت مجاز تردد نمایند تا ایمنی تردد خود و سایر رانندگان را حفظ کرده و به سلامت به مقاصد خود برسند.

در حال حاضر ۱۳۶ سامانه به بهره برداری رسیده و طی سال جاری نیز توسعه این سامانه در دستور کار اداره مدیریت راه‌ها قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • نیروگاه‌های برق به استقبال روزهای اوج مصرف تابستان می روند | وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد