Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اتلتیکو مادرید در دیداری خانگی مقابل منچستریونایتد متوقف شد. 
به گزارش آریا، شیاطین سرخ در شبی که نمایش چندان خوبی نداشتند، از تک موقعیت گلزنی خود استفاده کرده و برابر اتلتیکو به تساوی 1-1 دست یافتند تا با این نتیجه قابل قبول راهی خانه شوند. اتلتیکومادرید بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود در مقابل منچستریونایتد به گل اول دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسال دقیق رنان لودی از سمت چپ با ضربه سر محکم ژوآئو فلیکس همراه شد و توپ بعد از برخورد به دیرک به تور چسبید تا اتلتیکو در خانه از حریف خود پیش افتد.
دقایقی بعد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یونایتد پشت محوطه اتلتیکو صاحب فرصت شده و شانس خود را برای گلزنی این تیم امتحان کرد، اما ضربه او دقیق نبود و با اختلاف از کنار دروازه یان اوبلاک به بیرون رفت. در ادامه جریان مسابقه آرام شد و دفاع منسجم اتلتیکو اجازه جبران به یونایتد نمی داد. در اواسط نیمه اول بود که باز هم اتلتیکو روی ارسال خوب لودی از سمت چپ صاحب موقعیت شد، اما این بار ضربه هررا دقیق نبود و توپ به تور کنار دروازه یونایتد برخورد کرد.
اما در دقیقه 45 بهترین فرصت برای به ثمر رسیدن گل دوم اتلتیکو مهیا شد. باز هم رنان لودی با ارسال های تماشایی خود موقعیت گلزنی ساخت، اما این بار ضربه سر شیمه ورسالیکو به تیرک برخورد کرد و این فرصت طلایی از دست رفت. در ادامه نیمه نخست اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و اتلتیکو با همان برتری 0-1 راهی رختکن شد.
در دقایق ابتدایی نیمه دوم جریان مسابقه در میانه میدان دنبال شد و اتلتیکومادرید اجازه خلق موقعیت خاصی به ستاره های یونایتد نمی داد. علیرغم تلاش تیم رالف رانگنیک، دفاع خوب اتلتیکومادرید فرصت درخشش را از مهاجمان حریف گرفته بود. اما در دقیقه 80 منچستریونایتد شاید از اولین موقعیت مهم گلزنی خود بهترین بهره را برده و به گل اول دست یافت. روی پاس عمقی برونو فرناندز و اشتباه مدافع اتلتیکو، الانگا با دروازه اتلتیکو تک به تک شده و با ضربه ای زمینی و دقیق به گوشه دروازه، اوبلاک را مغلوب کرد و گل تساوی یونایتد را به ثمر رساند.
در دقیقه 87 مارکوس یورنته در گوشه محوطه صاحب توپ شده و ارسال خوبی روی دروازه یونایتد داشت، اما ضربه آنتوان گریزمان با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد و وارد دروازه یونایتد نشد. در ثانیه های پایانی ضربه جسی لینگارد با مهار خوب یان اوبلاک همراه شد و این دیدار در نهایت با تساوی 1-1 به اتمام رسید.
شرح گل‌ها:
اتلتیکو مادرید 1-0 منچستریونایتد؛ فلیکس (7): روی ارسال لودی از جناح چپ و در حالی که خط دفاعی منچستریونایتد جلو کشیده بود، فلیکس بسیار سریع‌تر از مگوایر به سوی توپ حرکت کرد و با ضربه سر خود به راحتی دروازه تیم مهمان را گشود.
اتلتیکو مادرید 1-1 منچستریونایتد؛ الانگا (81): در یک ضد حمله پاس در عمق کم جان فرناندز به الانگا رسید و او در مصافی تک به تک با اوبلاک با ضربه‌ای که قدرتمندترین ضربه ممکن نبود ولی دقت خوبی داشت، گل تساوی بخش را به ثمر رساند. 
رانگنیک در پایان این مسابقه گفت: نمی‌دانم آیا تیم را نجات دادم یا نه ولی دیگر از عملکرد نیمه اول بدتر نمی‌شد. هنوز نمی‌توانم عملکرد نیمه اول تیم را باور کنم. ما بدون جدیت لازم بازی کردیم و به همین دلیل با مشکل مواجه شدیم. در نیمه دوم اوضاع بهتر شد و بیشتر توپ را در نواحی حساس در اختیار داشتیم و شاید اگر بازی 10 دقیقه دیگر ادامه پیدا می‌کرد، برنده می‌شدیم. ما باید در نیمه اول عملکرد خیلی بهتری داشته باشیم و من بابت نمایش تیم در آن نیمه خیلی ناراحت شدم. 
 ما چه در زمان دنبال کردن توپ و چه زمانی که صاحب توپ می‌شدیم خیلی دلهره داشتیم و خبری از ریسک پذیری نبود. فقط در نیمه خودمان با توپ کار می‌کردیم و در چنین شرایطی کار سختی مقابل تیمی مثل اتلتیکو خواهید داشت. گل حریف روی یک ارسال و ضربه شگفت انگیز به ثمر رسید و دفاع کردن آن آسان نبود. ما باید هنگام در اختیار نداشتن توپ هدفمندتر بازی کنیم و بیشتر به عمق خط دفاع حریف بزنیم. گلی که به ثمر رساندیم، دقیقا به همین شکل بود. ما باید مقابل آن‌ها بدین نحو بازی کنیم. 
آنتونی الانگا رویایش را محقق می‌کند و تماشای بازی‌ کردن او لذتبخش است. ایکاش بازیکنان دیگری هم او را به عنوان الگو و سرمشق در نظر بگیرند. فوتبال ورزش مهمی است که به ویژه برای هوادارانش اهمیت زیادی دارد. در این ورزش همه چیز بر محور توپ می‌چرخد. من امیدوارم این موارد را مخصوصا در بازی برگشت به خاطر داشته باشیم. 
ویکتور لیندلوف می‌توانست در نبردهای هوایی و ضربات ایستگاهی ما و حریف، موثر باشد. هر سه این مدافعان میانی وضعیت خوبی داشتند ولی پس از گذشت 7 دقیقه 1-0 عقب افتادیم و طرح و برنامه تیم درون سطل زباله افتاد! می‌دانستم که بهترین پست او (لیندلوف) آنجا نیست. در زمان حضور آرون ون بیساکا و الکس تلس ما مالکیت توپ بیشتری داشتیم و کمک بیشتری از کناره‌ها صورت می‌گرفت. در نهایت به خاطر آن گل زود هنگام کارمان سخت شد. 
در نیمه دوم در برخی لحظات نشان دادیم که چطور باید بازی کنیم. اوضاع در بازی خانگی مقابل 75 هزار تماشاگر متفاوت خواهد بود و ما نسبت به دیدار رفت با جدیت بیشتری کار خواهیم کرد. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اتلتیکومادرید منچستریونایتد نیمه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!

به گزارش "ورزش سه"، سر جیم رتکلیف با قدرت وارد منچستریونایتد شده و قصد دارد باشگاه را بعد از بیش از یک دهه دوباره مدعی قهرمانی لیگ برتر کند.

در هفته‌های اخیر مالک فعلی، چهره‌های جدیدی را در سطح مدیریت ورزشی (از جمله عمر برادا) معرفی کرده که به او کمک می‌کنند تا یک انقلاب کامل در تیم ایجاد کند و همانطور که تلگراف توضیح می‌دهد، کل تیم به غیر از سه نفر قابل انتقال به تیم‌های دیگر هستند.

قوانین فرپلی مالی پیش از این یونایتد را مجبور به فروش یا انتقال قرضی برخی از بازیکنان خود کرده و عدم ورود به لیگ قهرمانان همچنان حکایت از یک مشکل بزرگتر دارد. در هر صورت حضور نداشتن در لیگ قهرمانان باعث خواهد شد یونایتد مقصد جذابی برای ستاره‌ها نباشد.

 این باشگاه آنقدر در سیاست فروش خود جدی است که مارکوس رشفورد و برونو فرناندز را که از ستاره‌های باشگاه محسوب می‌شوند را نیز ممکن است در لیست فروش قرار دهد. مخصوصا اولی چون به عنوان یک بازیکن جوان محصول آکادمی، 100 درصد سود به طور کامل به فرپلی مالی تعلق می‌گیرد و آنها می‌دانند که می‌توانند مبلغ خوبی را برای مهاجمی که در این فصل کمتر از حد انتظار عمل کرده دریافت کنند. گفته می‌شود رشفورد مورد توجه پی اس جی قرار دارد.

تلگراف نوشته است که در یونایتد فقط کوبی ماینو، آلخاندرو گارناچو و راسموس هویلوند غیر قابل فروش هستند.

دیگر خبرها

  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • (ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید؛ نبرد مونیخ برنده نداشت
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت