Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سردار احمد طاهری گفت: درپی رصد و پایش تحرکات و فعالیت باندهای سازمان یافته قاچاق مواد مخدر، ماموران انتظامی استان در شهرستان سراوان از فعالیت و شرارت یک باند قاچاق مواد مخدر در مخفیگاه خود مطلع شدند.

او می گوید: روز گذشته ماموران پلیس امنیت عمومی استان طی تحقیقات گسترده انتظامی و رصد لحظه به لحظه تحرکات عناصر این باند، در نهایت با همکاری عوامل سپاه پاسداران طی یک عملیات هوشمندانه و ضربتی مخفیگاه اشرار مسلح را در محاصره خود قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان  گفت: در این عملیات قبل از انجام هرگونه عکس‌العملی از سوی قاچاقچیان و اشرار مسلح، 8 عضو این باند دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان 3 قبضه سلاح کلاش، 2 قبضه سلاح شکاری، 3 قبضه سلاح کمری، ۱۸ تیغه خشاب کلاش، چهار تیغه خشاب کلت کمری، 2 دستگاه بی سیم دستی و 1 دستگاه دوربین شکاری چشمی کشف شد.

او گفت: در بازرسی تکمیلی از مخفیگاه آنان نیز یک دستگاه کارتخوان، یک عدد چراغ گردان پلیسی، یک عدد تابلوی ایست، یک دستگاه تلفن غیرمجاز، یک عدد خارک (گل میخ)، یک دست لباس نظامی برای انجام اقدامات مجرمانه خود، یک عدد مهر و یک دستگاه الکترونیکی غیرمجاز نیز کشف شد.

سردار طاهری گفت:کشف 172 کیلو و یکصد گرم تریاک و توقیف یک دستگاه خودروی تویوتا و دو دستگاه سواری پژو از افراد دستگیر شده، حمل و جابجایی سلاح و مهمات غیرمجاز، شرارت، سرقت های مسلحانه، قاچاق موادمخدر از جمله اقدامات مجرمانه اعضای این باند است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۵۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان

تین نیوز

 معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از کنترل و نظارت بر یک هزار و ۸۹۵ دستگاه ناوگان حمل و نقل باری و مسافری این استان در قالب ۱۷۲ مانور، طی سال  ۱۴۰۲ خبر داد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، تیمور باقری اظهار کرد: در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ ،تعداد یک هزار و ۸۹۵ دستگاه ناوگان حمل و نقل باری و مسافری طی ۱۷۲ مانور توسط این اداره کل مورد کنترل و نظارت قرار گرفتند. 

باقری افزود: از این تعداد، یک هزار و ۱۳ دستگاه کامیون، ۷۳۱ دستگاه اتوبوس و ۱۵۱ دستگاه سواری بوده است. 

وی تصریح کرد: به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی های جاده ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد ناوگان باری و مسافری توسط این اداره کل با همکاری  پلیس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا است.

باقری با بیان اینکه در بحث کنترل های میدانی ناوگان مسافری، رعایت موارد ایمنی از جمله وجود تجهیزات ایمنی، جعبه کمک های اولیه، کپسول آتش نشانی، اسناد و مدارک حمل و نقلی و صورت وضعیت در دستورکار قرار دارد ادامه داد:در بخش ناوگان باری هم اقداماتی از قبیل کنترل اسناد حمل(بارنامه)، بررسی فرار بار، کنترل تجهیزات ایمنی، کنترل مندرجات بارنامه، کنترل مدارک هویتی راننده و ناوگان، کنترل کالاهای بدون بارنامه و کنترل تناژ بار و کرایه حمل انجام می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد:نتایج حاصل از گشت و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در استان جمع بندی و با شناسایی تخلفات موارد به کمیسیون ماده ۱۱ ،۱۲و۱۴ استانی ارجاع داده می شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل ها رای لازم صادر شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • باند قاچاق سلاح شکاری و جنگی در یکی از استان‌های همجوار متلاشی شد
  • کشف ۱۹ قبضه انواع سلاح غیرمجاز در مشهد
  • کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین است
  • برداشت ۴۰ درصد گندمزار‌های سیستان و بلوچستان