Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، وحید برزو در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، با اشاره به اهمیت کاهش سرعت در کاهش تصادفات منجر به فوت در بلوارها و معابر شهری اظهار داشت: خوشبختانه با راه‌اندازی دوربین‌های کنترل ترافیک و ثبت تخلف توانسته‌ایم بسیاری از تصادفات منجر به فوت را در شهر کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در بزرگراه آیت‌الله بروجردی(ره) اشاره کرد و افزود: با نصب دوربین‌های کنترل سرعت و ثبت تخلف در این بزرگراه شاهد کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در این بزرگراه بوده و امیدواریم با تبدیل دوربین‌های نظارتی به دوربین‌های هوشمند ثبت تخلف، این ایمنی را در تمام شهر ایجاد کنیم.

رئیس مرکز مدیریت هوشمند ترافیک شهرداری قم از ابلاغ وزارت کشور مبنی بر بازبینی سرعت مجاز در معابر بر اساس آیین‌نامه طراحی معابر شهری خبر داد و تصریح کرد: با توجه به ابلاغ وزارت کشور مبنی بر بازبینی سرعت مجاز در معابر، در هفتمین جلسه کمیته فنی شورای ترافیک استان،‌ بررسی سرعت مجاز در معابر شهری در دستور کار قرار گرفت.

وی این بازبینی و بررسی را بر اساس مطالعات جامع حمل‌ونقل دانست و ابراز کرد: با توجه به تعداد کشته‌شدگان بالای تصادفات شهری و نقش آرام‌سازی معابر در کاهش کشته‌شدگان تصادفات و با توجه به نظر پلیس راهور مقرر شد سرعت مجاز در بزرگراه آیت‌الله بروجردی(ره) از ۹۰ کیلومتر به ۸۰ کیلومتر در ساعت کاهش پیدا کند.

برزو ادامه داد: بر اساس این اصلاح سرعت، سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم نیز تابلو اعلام سرعت موجود در بزرگراه را بر مبنای سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت اصلاح‌کرده و همچنین در سامانه هوشمند ثبت تخلف سرعت نیز که در طول مسیر رفت‌وبرگشت بزرگراه آیت‌الله بروجردی(ره) نصب بوده، سرعت مجاز ۱۰ کیلومتر کاهش پیدا کرد.

وی با درخواست از شهروندان برای رعایت سرعت مجاز برای حفظ سلامتی خود و شهروندان اضافه کرد: از شهروندان درخواست داریم برای کاهش تصادفات و حفظ ایمنی و سلامتی خود و شهروندان با سرعت مجاز در این مسیر رانندگی کنند.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: بزرگراه آیت الله بروجردی شهروندان قمی تصادفات قم کاهش سرعت در قم بزرگراه آیت الله بروجردی تصادفات منجر به فوت سرعت مجاز ثبت تخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۵۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خستگی و سرعت غیر مجاز دو عامل تصادفات پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران ، خستگی و سرعت غیر مجاز را دو عامل اصلی تصادفات یک هفته گذشته پایتخت اعلام کرد. به گفته سرهنگ جوانبخت ، در این تصادفات دو شهروند جان خود را از دست دادند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی بزرگراه‌ های پایتخت برای کاهش تصادفات؛ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت برای کاهش تصادفات/ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران/افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • خستگی و سرعت غیر مجاز دو عامل تصادفات پایتخت
  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات