Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@21:32:48 GMT

خوزستان قدرت اول کشتی فرنگی است

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۶۵۱۵

خوزستان قدرت اول کشتی فرنگی است

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - محمد بنا در حاشیه چهل و دومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز گفت: این رقابت‌ها تنها مسابقات جام تختی نیست و چرخه نهایی داخل تیم ملی کشتی فرنگی است که از صبح روز گذشته آغاز شد که البته کشتی‌های صبح دلچسب نبود، اما کشتی‌های عصر دیروز عالی بود.

 او می‌گوید:  حساسیت کشتی‌ها امروز بیشتر می‌شود، ولی در مجموع همه داشته‌های ما به جز ۷ نفری که از حضور در این مسابقات معاف شده اند، در اهواز حاضر هستند و فکر می‌کنم کادر فنی و کمیته فنی نیز راضی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی  طی صحبت که با آقای باوفا سرمربی تیم ملی جوانان  در این رقابت‌ها به خیلی از کشتی گیران جوان شانس داده.

این مقام مسئول  گفت: در مجموع فاکتور سنی تیم ملی بزرگسالان خیلی پایین آمده است و یک نسل جدید ساخته شده است و با پیگیری‌هایی که فدراسیون در رده پایه انجام می‌دهد، روز به روز این فاکتور سنی جوان نیز می‌شود. همه کشتی گیران که در جام تختی کشتی گرفتند برای ما پدیده هستند.

به گفته آقای بنا، جام تختی مرحله نهایی انتخابی تیم ملی است، اما نه اینکه همه چیز صد درصد باشد و کشتی گیران مجدداً در فیلتر مسابقات خارجی قرار می‌گیرند و در نهایت از نفرات که از دل این مسابقات انتخاب می‌شوند و هفت کشتی گیری که در مسابقات اهواز شرکت نکردند، برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا، مسابقات کشور‌های اسلامی، بازی‌های آسیایی و جهانی صربستان استفاده می‌شود.

 سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی معتقد است خوزستان همیشه خوب بوده است و وقتی صحبت از کشتی فرنگی می‌شود، اول خوزستان و بعد در کنار آن از فارس و مازندران نام برده می‌شود.

چهل و دومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی، ششم اسفندماه با شناخت نفرات و تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی فرنگی سرمربی کشتی کشتی فرنگی جام تختی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۶۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان لرزید

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، منطقه قلعه خواجه در استان خوزستان لحظاتی قبل با زمین لرزه‌ای به قدرت ۳.۴ ریشتر لرزید.

بیشتر بخوانید: تیتکانلو در خراسان شمالی لرزید

ساعت ۱۴:۱۹ امروز منطقه قلعه خواجه در استان خوزستان با زمین لرزه‌ای به قدرت ۳.۴ ریشتر تکان خورد.

این زمین لرزه در طول جغرافیایی: ۴۹.۴۳، عرض جغرافیایی: ۳۲.۱۲ و عمق ۶ کیلومتری زمین روی داد.

این زلزله در ۱۰ کیلومتری قلعه خواجه (خوزستان)، ۲۲ کیلومتری مسجد سلیمان (خوزستان)، ۳۹ کیلومتری لالی (خوزستان)، ۱۱۳ کیلومتری اهواز و ۱۳۶ کیلومتری شهرکرد رخ داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229421 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • محاصره اقتصادی اسرائیل در مدیترانه تکمیل می شود؟
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 
  • خوزستان لرزید
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو