Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از ارائه خدمات سلامت محور و ویزیت‌های تخصصی رایگان ویژه مردان به مناسبت هفته ملی سلامت مردان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حسین اخگرپور سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه اهمیت بخشی به سلامت مردان و حساس سازی آقایان به ارتقای وضعیت سلامت خود را از اهم اهداف این برنامه ها اعلام کرد که با شعار "مردان هم به مراقبت نیاز دارند" به مدت یک هفته در این منطقه آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ویزیت رایگان تخصصی با مشارکت درمانگاه شهرداری منطقه 19 را از جمله خدمات ویژه این هفته اعلام کرد که در زمینه های قلب و عروق ، کلیه و مجاری ادراری، مغز و اعصاب و ... به مراجعه کنندگان ارائه می شود.
اخگر پور در ادامه به برپایی ایستگاه سلامت در میادین تره بار و بویژه میدان مرکزی میوه و تره بار اشاره کرد و گفت: در این ایستگاه ها که با مشارکت مرکز بهداشت جنوب تهران برپا شده است، ضمن معرفی مراکز واکسیناسیون و ارائه خدمات ویزیت پزشکی، مشاوره تغذیه، غربالگری و آموزشی، بروشورهای آموزشی و ماسک نیز بین شهروندان توزیع می شود.
به گفته این مسئول؛ برپایی ایستگاه سلامت در بوستان بزرگ ولایت، ارائه خدمات سلامت محور در کمپ های ترک اعتیاد، ارائه خدمات سلامت به رانندگان اتوبوس پایانه شهید سروری و کارگران خدمات شهری و فضای سبز و برگزاری وبینار آموزشی با موضوع بیماری سرطان از طریق ورود به لینک وبینار https://www.skyroom.online/ch/tums3/southern-health-center-meeting  از دیگر برنامه های اجرایی در هفته ملی سلامت مردان است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ارائه خدمات سلامت مردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۶۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی آران و بیدگل گفت: این گروه شامل ۲۰ دندانپزشک به مدت دو روز به ۲۰۰ مددجویان کمیته امداد این شهرستان رایگان انواع خدمات دندان را ارائه کردند.
شیخ استرکی، هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات رایگان به اقشار کم برخودار، ضعیف و حاشیه شهر بیان کرد.

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه