Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_استاندار خوزستان گفت:افزایش سطح امنیت در جامعه نیازمند مجموعه‌ای از عوامل است که باید در کنار هم سازماندهی شوند؛ روشنایی معابر و پارک‌ها در همه شهرستان‌ها ضرورت دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاهواز، صادق خلیلیان امروز در نشست قرارگاه مقابله با سرقت استان که در استانداری خوزستان برگزار شده بود بر ضرورت تقویت احساس امنیت در سطح جامعه و استفاده از تجهیزات نوین در راستای ارتقای سطح امنیت استان تاکید کرد و اظهار داشت: افزایش حس امنیت، منجر به تقویت آسایش جامعه می‌شود؛ بنابراین باید با انتظامات اندیشیده شده محیطی امن برای خانواده‌ها فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان با اشاره به استفاده از تجهیزات نوین به منظور پیشگیری از جرایم مختلف از جمله سرقت عنوان داشت: افزایش سطح امنیت در جامعه نیازمند مجموعه‌ای از عوامل است که باید در کنار هم سازماندهی شوند هر چند وجود اقداماتی همچون گشت لازم است اما ضرورت دارد از ابزار و تجهیزات نوین و مدرن در این راستا نیز استفاده شود.

استارت‌آپ‌های خوزستان پای کار طرح تفکیک زباله از مبدأ آمدندآزاد‌سازی سواحل به خوزستان رسید/ 80 ‌درصد ‌سواحل آبادان و خرمشهر رفع تصرف شدخط و نشان تعزیرات برای گرانفروشان؛ نظارت بر بازار شب عید خوزستان تشدید می‌شود

خلیلیان همچنین بر ضرورت تامین روشنایی پارک‌ها و معابر در همه شهرستان‌های خوزستان تاکید کرد.

وی در پایان از اقدامات نیروهای انتظامی و امنیتی در زمینه تامین امنیت در استان خوزستان تقدیر کرد و ابراز داشت: در 2 ماه اخیر اقدامات خوبی از سوی متولیان امر در زمینه برقراری نظم و امنیت در استان صورت گرفته است که ضرورت دارد این اقدامات استمرار یابد.

انتهای پیام/331/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی معابر در بندر امام خمینی(ره) + فیلم

با ورود سامانه بارشی جدید بسیاری از استانها هوای بارانی به خود گرفت به گونه ای که در برخی از شهرها و روستاها سیلاب به راه افتاد و برای شهروندان دردسرساز و خطرآفرین شد.

در برخی از شهرهای استان خوزستان نیز بارش شدید باران موجب به راه افتادن سیلاب شد و برخی از مسیرها مسدود شد.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم از بارش شدید باران در بندر امام خمینی (ره) خبر داد و آبگرفتگی در خیابان ها را به نمایش گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار- خوزستان 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تکمیل سیستم روشنایی ضلع شرقی پارک باغشمال تبریز
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • نجم‌الدین شریعتی:ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • سد معبر عمومی و اشغال پیاده‌روها به هر دلیلی ممنوع است
  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی معابر در بندر امام خمینی(ره) + فیلم
  • امام صادق (ع) بنیانگذار تمدن نوین بشری
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله