Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار کیقباد مصطفایی در خصوص اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این طرح با همکاری دستگاه قضایی براساس نیاز جامعه و مطالبه مردم از ۲۵ دی ماه آغاز و تاکنون ۳۷ مرحله در استان اجرا شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۱۴ مرحله از این طرح در مرکز استان بوده، افزود: دستگیری ۳۲۴ نفر مجرم، توقیف ۳۶۵ دستگاه خودرو، پلمب ۷۵ واحد صنفی که مرتکب تخلف شدند و به دست آمدن ۳ هزار و ۴۰۰ قبضه سلاح سرد و ۱۱۷ قبضه سلاح گرم ماحصل اجرای این طرح در استان است که نظرسنجی‌ها رضایت مردم از این طرح را در پی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراسر کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده، افزود: نمی‌خواستیم اجرای طرح به یک منطقه محدود شود بلکه هدف این بود که مردم در سراسر استان این احساس امنیت را داشته باشند، طرح در هفته اول در شهرستان بویراحمد هر روز برگزار شد اما بعد از آن و در زمان‌های مختلف برگزار شد و سبب ارتقاء امنیت در استان شد.

این مسئول با بیان اینکه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی حداقل تا پایان سال برگزار می‌شود،گفت: این طرح از سنوات گذشته در استان اجرا شده اما در این مرحله شکل و قالب جدیدی گرفت و حضور دستگاه قضایی موجب دلگرمی همکاران پلیس شد.

مصطفایی در ادامه ضمن قدردانی از همکاری و همراهی مردم در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی گفت: به واسطه مشارکت خوب مردم و همراهی و همکاری دستگاه‌های امنیتی،  کهگیلویه و بویراحمد از استان های امن کشور است و در بسیاری ارزیابی‌ها و شاخص‌ها جایگاه خوبی داریم.

وی بیان کرد: در فراوانی جرم سرقت رتبه ۲۶ کشور را داریم ، بسیاری از مواردی که جرم سرقت رخ می‌دهد ناشی از بی‌مبالاتی خود افراد است بیشترین سرقت هم قطعات و محتویات درون خودرو است که صاحبان خودروها را در جای خلوت و تاریک پارک می‌کنند و زمینه را برای سرقت افراد که اغلب معتادان هستند فراهم می‌کنند.

وی بیان کرد: بسیج برای کاهش جرم سرقت به کمک دستگاه قضائی و پلیس می‌آید، ضمن اینکه نقش ریش سفیدان در ارتقاء امنیت اجتماعی خصوصا نزاع دسته جمعی قابل انگار نیست.

این مسئول خاطرنشان کرد: استان به لحاظ فراوانی جرم نزاع دسته جمعی رتبه ۳۲ کشور را دارد  و جایگاه استان در نرخ جرم نزاع ۲۵ کشور است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس جرم نزاع دسته جمعی رضایت مردم از اجرای طرح طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، سرهنگ محمد رستمی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به قتل با سلاح گرم در یکی از ییلاقات شهرستان تالش پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته پلیس مشخص شد قاتل به علت اختلافات ملکی با استفاده از سلاح شکاری به سمت مقتول شلیک کرده و وی را به قتل رسانده است.
فرمانده انتظامی تالش با بیان اینکه پلیس قاتل را در کمتر از ۵ ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کرد افزود: از وی یک قبضه سلاح شکاری نیز کشف شد.
سرهنگ رستمی گفت: قاتل ۳۴ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • کشف بیش از ۴ هزار قبضه سلاح گرم در استان کرمان طی سال گذشته
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش