Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@16:08:32 GMT

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو پنجم اسفند ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۷۳۱۴

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو پنجم اسفند ۱۴۰۰

فرارو- قیمت هر اسکناس دلار آمریکا در نیمه اول معاملات امروز پنجشنبه پنجم اسفند ۱۴۰۰ با ۱۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۲۶ هزار و ۳۵۰ تومان رسید. قیمت هر اسکناس یورو در نیمه اول معاملات امروز با ۱۱۰ تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته ۲۹ هزار و ۶۴۰ تومان بود. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم امروز یک میلیون و ۲۱۲ هزار تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه پنجم اسفند ۱۴۰۰ به ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید. هر قطعه سکه طرح قدیم هم در نیمه اول معاملات امروز ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش رسید. قیمت سکه گرمی نسبت به روز گذشته ۷۰ هزار تومان افزایش یافت و در نیمه اول معاملات امروز دو میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در نیمه اول معاملات امروز پنجشنبه پنجم اسفند ماه با ۲۳ هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته به یک میلیون و ۲۱۲ هزار تومان رسید.

  هر گرم طلای ۱۸ عیار سه شنبه هر گرم طلای ۱۸ عیار چهارشنبه هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز یک میلیون و 191 هزار تومان یک میلیون و 189 هزار تومان یک میلیون و 212 هزار تومان

 

قیمت سکه

قیمت هر قطعه سکه طرح قدیم امروز پنجشنبه پنجم اسفند ماه در نیمه اول معاملات به ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید که نسبت به آخرین نرخ روز گذشته ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافت. هر قطعه سکه امامی هم در نیمه اول معاملات امروز ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد. هر سکه گرمی دو میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت انواع سکه در شروع معاملات انواع سکه  قیمت سه شنبه قیمت چهارشنبه قیمت امروز سکه امامی 11 میلیون و 800  هزار تومان 11 میلیون و 800  هزار  تومان 12 میلیون  و 100  هزار تومان طرح قدیم 11 میلیون و 700  هزار تومان 11 میلیون و 700  هزار تومان 11 میلیون و 900  هزار تومان سکه گرمی دو میلیون و 300  هزار تومان دو میلیون و 280 هزار تومان دو میلیون و 350  هزار تومان

 

قیمت ارز امروز پنجشنبه پنجم اسفند ماه ۱۴۰۰

قیمت دلار آمریکا امروز پنجشنبه پنجم اسفند ماه نسبت به آخرین نرخ روز گذشته ۱۰۰ تومان افزایش یافت و در بازار آزاد ۲۶ هزار و ۳۵۰ تومان معامله شد. قیمت یورو هم در نیمه اول معاملات امروز با ۱۱۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۲۹ هزار و ۶۴۰ تومان به فروش رسید. قیمت دلار نسبت به ماه گذشته یک هزار و ۱۸۲ تومان کاهش یافته و قیمت هر اسکناس یورو در مقایسه با یک ماه پیش دو هزار و ۲۰۰ تومان کاهش قیمت را تجربه کرده است.

قیمت ارز در شروع معاملات ارز قیمت سه شنبه قیمت چهارشنبه قیمت امروز دلار 26 هزار و 280  تومان 26 هزار و 250  تومان 26 هزار و 350 تومان یورو 29 هزار و 820 تومان 29 هزار و 750  تومان 29 هزار و 640  تومان

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت دلار قیمت سکه قیمت طلا نسبت به آخرین نرخ روز گذشته نیمه اول معاملات امروز گرم طلای ۱۸ عیار تومان به فروش رسید تومان افزایش یک میلیون دو میلیون تومان کاهش تومان رسید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۷۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات

سکه طرح قدیم امروز با افت ۹۵۰ هزار تومانی ۳۸ میلیون و ۲۹۰ هزار و طرح جدید نیز با کاهش یک میلیون و ۴ هزار تومانی ۴۱ میلیون و ۴۰۵ هزار معامله شد و حباب آن کاهش یافت.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۳ میلیون و ۴۹۹ هزار در هر گرم قیمت‌گذاری شد، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار، ۱۵ میلیون و ۱۴۶ هزار نرخ‌گذاری شد.

نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بوده. هر گرم طلا امروز با کاهش ۲۳ هزار تومانی روبه‌رو شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات
  • تداوم نزولی قیمت طلا و سکه
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت؛ تداوم نزولی قیمت طلا و سکه
  • قیمت دلار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای
  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای/ یورو کاهشی شد
  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای؛ یورو کاهشی شد
  • قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا