Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@20:19:14 GMT

ابتلای ۱۹۶ پرستار خراسان شمالی به کووید ۱۹ طی یک ماه

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۷۴۳۴

ابتلای ۱۹۶ پرستار خراسان شمالی به کووید ۱۹ طی یک ماه

محمدرضا جمعه‌زاده با اشاره به اینکه ۳۲۳ نفر از کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی طی بهمن ماه به کرونا مبتلا شده اند، گفت: از این تعداد 196 نفر از گروه پرستاری بوده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا جمعه زاده، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با تاکید بر اینکه تزریق دوز سوم کووید باعث شده است شدت و مدت زمان ابتلا  کاهش یابد، اظهار داشت: تزریق واکسن به هیچ عنوان دلیل بر آن نمی‌شود که رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم نادیده گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مردم مراقبت‌های لازم را داشته باشند تا به کرونا مبتلا نشوند، چراکه ظرفیت و امکانات بهداشتی و درمانی در بیمارستان‌ها تا اندازه مشخصی است و زمانیکه تعداد بیماران چند برابر این ظرفیت می‌شود، هم بیماران و هم کادر بهداشت و درمان با مشکل مواجه خواهند شد.

جمعه‌زاده گفت: افراد واجد شرایط باید با تکمیل واکسیناسیون خود و تزریق دوز سوم، زدن ماسک و دیگر توصیه‌های بهداشتی، مانع فراگیر شدن ناگهانی بیماری شوند تا اقدامات بیمارستانی به‌موقع برای بیماران مبتلا به کرونا انجام شود.

 

انتهای پیام/ رحمانی 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر

به گزارش خبرآنلاین، فریبرز درویش افزود : این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

ایرنا در خبری نوشت:وی اظهار کرد : این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت : در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت : هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ...به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می دهد.

نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان های غربی مازندران به شمارمی آیند

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899792

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر