Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین البرز:۳۷ روز پس از دستور رئیس قوه قضاییه و پیگیری های وزارت نیرو برای آزادسازی بستر و حریم رودخانه کرج ، ساخت نخستین تفرجگاه عمومی حاشیه این رودخانه ، امروز کلید زده شد.

شهردار کرج گفت: طرح " پارک رود" را شهرداری کرج  در مناطق آزاد شده حاشیه رودخانه کرج اجرا می کند و مرحله نخست آن از منطقه خط یک حصار آغاز می شود و تا آبگیر بیلقان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مصطفی سعیدی سیرایی ادامه داد: در این مرحله ۱۶ هزار متر مربع از حاشیه ۲ طرف رودخانه کرج به "پیاده راه" ، محل دوچرخه سواری ، مکانهای نشستن خانواده ها و زمینهای ورزشی ساحلی تبدیل می شود.

 فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز در این زمینه گفت : بخشی از زمینهای حریم رودخانه کرج که با دستور رئیس قوه آزادسازی شده‌اند به مساحت ۳۷ هزار متر مربع در اختیار شهرداری کرج قرار داده شده است تا با رعایت مسائل زیست محیطی برای استفاده عموم مردم به تفرجگاه ساحلی تبدیل شود.

فاضلی هریکندی در خصوص مساحت زمینهای آزادسازی شده نیز اعلام کرد: دستگاه‌های حاکمیتی و عمومی در طول مسیر ۶۴ کیلومتری رودخانه کرج تا ۳۰ بهمن ؛ ۴۴ هزار مترمربع را آزاد کرده اند.

 

 

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: البرز رودخانه تفرجگاه رودخانه کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۷۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، پیمان محقق گفت: طرح مدیریت پارک حاشیه‌ای با هدف توزیع عادلانه جای پارک، روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات در هسته مرکزی شهر آغاز شد.
مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد افزود: این طرح در خیابان‌های کاشانی، شریعتی، مولوی، سعدی، ملت، خواجه‌نصیر، ولیعصر، فردوسی، ۱۲ محرم و بلوار حافظ در حال اجراست.
وی افزود: برای اجرای این طرح ۲ دستگاه موتورسیکلت تجهیز و بر حسب تعرفه‌های مصوب شورای اسلامی و شورای همتا، هزینه پارک حاشیه‌ای را محاسبه و از حساب کاربری استفاده کنندگان از این طرح کسر خواهد شد.
محقق گفت: در این طرح در محل تابلو‌های نصب شده کد‌های QR وجود دارد که شهروندان با اسکن نمودن کد می‌توانند نسبت به ثبت نام اولیه در طرح اقدام و حساب کاربری مورد نیاز را تعریف و نسبت به شارژ آن اقدام کنند.
وی افزود: در صورتی که شهروندی از پارک حاشیه‌ای در این معابر استفاده و حساب کاربری آن شارژ نداشته باشد و یا در طرح ثبت نام نکرده باشد پس از ۷۲ ساعت در صورتی که اقدامی انجام نشود، جریمه توقف ممنوع برای خودرو صادر می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • نخستین کاوش محققان ایرانی در عمق ۲ هزار متری دریای عمان
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود
  • رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف
  • هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز