Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: هیچ پولی در حساب فدراسیون تکواندو نیست و از نهادهای بالادستی درخواست کمک دارم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو پیرامون دریافت حکمش از سوی وزیر ورزش‌وجوانان اظهار داشت: در این مدت صبر کردم و دوست داشتم کارم را بدون حرف و حدیث شروع کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز خیالم راحت است که حرفی نیست. در ۵۰ روز گذشته لطمه زیادی به تکواندو وارد شد؛ افرادی که حرفه‌ای هستند می‌دانند که از دست دادن زمان در آستانه ۴ رویداد بین‌المللی بسیار مهم است. 

وی در ادامه گفت: میزبان ۴ مسابقه هستیم که هر ۴ رویداد در کسب سهمیه المپیک امتیاز دارد. در یک هفته آتی کار زیاد و فشرده‌ای در پیش خواهیم داشت تا به نحو احسن از هر ۴ رویداد که میزبان هستیم استفاده کنیم. میزبانی مسابقات کمک زیادی به فدراسیون در کاهش هزینه‌ها خواهد کرد. 

ساعی در این باره بیان داشت: اگر می‌خواستیم در این مسابقات شرکت کنیم، حداقل ۲۵ میلیارد باید هزینه اعزام تیم‌ها می‌شد. دوم از میزبانی استفاده خواهیم کرد تا بیشترین امتیاز را برای کسب سهمیه المپیک بدست آوریم.

او عنوان داشت: امیدوارم ورزشکارانمان امتیازات لازم در مسابقات برای کسب سهمیه المپیک به دست آورند. رئیس فدراسیون جهانی تکواندو نیز در مسابقات شرکت خواهد کرد و باید به بهترین نحو میزبان رقابت‌ها باشیم. در حال حاضر، فدراسیون تکواندو هیچ پولی ندارد. امیدوارم وزارت ورزش و کمیته کمک‌های لازم را انجام دهند.

ساعی درباره مذکراتش با مهمان‌دوست تاکید داشت: پس از انتخابم به عنوان رئیس فدراسیون، در تماسی با مهماندوست از او خواستم تا به همراه تیم آذربایجان در مسابقات دهه فجر شرکت کند. در چند سال گذشته ارتباط ایران و آذربایجان در تکواندو قطع شده بود و زمانی که از مهماندوست خواستم به ایران بیاید، آنها برنامه‌های خود را برای شرکت در تورنمنت‌های دیگر داده بودند اما مهمان‌دوست دعوت من را پذیرفت و اعزام تیمش به تورنمنت اروپایی را کنسل کرد تا در مسابقات دهه فجر شرکت کنم.

وی در این رابطه اذعان داشت: پیشنهاد دیگری نیز به مهمان‌دوست داده‌ام و اگر فرصت باشد، تیم آذربایجان چند روز پس از پایان مسابقات، اردوی مشترکی با ایران برگزار خواهد کرد. تعداد تیم‌های شرکت کننده و نفرات آنها در مسابقات زیاد است. 

رئیس فدراسیون تکواندو خاطرنشان داشت: نگرانی که دارم این است که به دلیل افزایش تعداد شرکت کنندگان در مسابقات جام فجر و ریاست فدراسیون جهانی، مسابقات طولانی شود. به همین دلیل تعداد تشک‌ها را به عدد ۳ رساندیم. امیدواریم مسابقات به بهترین نحو برگزار شود.

ساعی در مورد اعتراضات در مسابقات انتخابی پومسه ابراز داشت: دوستان کمی در برگزاری مسابقات انتخابی پومسه عجله کردند. اعتراضات گسترده‌ای از خانواده پومسه انجام شد. به همین دلیل قرار شد تا فرصتی داده شود و یک بار دیگر مسابقات برگزار شود. مرحله دوم مسابقات را نیز به صورت حضوری برگزار می‌شود. اعتقاد دارم با توجه به هزینه‌های موجود باید کیفی ترین تیم به رقابت‌ها اعزام شود و کسانی که شانس کسب مدال طلا دارند عازم شوند.

رئیس فدراسیون تکواندو پیرامون تقویم فشرده این رشته در مسابقات بین‌المللی تصریح داشت: حدود ۱۰ رویداد مهم در چند ماه آینده در پیش داریم که باید برنامه ریزی فشرده‌ای انجام دهیم. تمام این رویدادها برای کسب سهمیه المپیک است. ماراتن سنگینی در پیش داریم. ۲ سال و نیم را از دست داده‌ایم و باید در فاصله ۲ سال تا المپیک پاریس برنامه ریزی خوبی انجام دهیم تا ابتدا بیشترین سهمیه را به دست آوریم و در ادامه با کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال‌ها به کاروان کشور کمک کنیم.

ساعی در ادامه در خصوص تشکیل کمیته‌ای فنی بیان داشت: در حال حاضر مسابقات پیش رو را با کادرفنی فعلی ادامه خواهیم داد چرا که قرارداد آنها تا پایان سال است. پس از اتمام مسابقات کمیته فنی را تشکیل خواهیم داد. کمیته‌های فنی به صورت تخصصی شکل خواهد گرفت؛ یعنی در کیورگی یک کمیته فنی، در پومسه یک کمیته و برای مسائل کلان فدراسیون یک کمیته فنی را تشکیل خواهیم داد. کمیته فنی باید در باره انتخاب و نتایج پاسخگو باشد. 

وی در پایان گفت: در گذشته اعضای کمیته فنی ذی‌نفع بودند اما ما کمیته فنی را تشکیل خواهیم داد که هیچ یک از اعضا ذی‌نفع نباشد. یعنی افرادی که ورزشکار و یا سرمربی و مربی هستند نمی‌توانند عضو کمیته فنی شوند. امیدوارم تکواندو به روزهای خوب و خوش خود بازگردد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو کسب سهمیه المپیک کمیته فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۷۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال کلمبیا عادت دارد هر از چند گاه دنیا را ‏شوکه کند. اخیرا شاهد اتفاقی باورنکردنی در فوتبال این کشور بودیم: ‏پرتاب چاقو به سمت بازیکن حریف از سکوها و برخورد چاقو به سر ‏بازیکنی که هدف گرفته شده بود. ‏

آنچه امروز این اتفاق را بار دیگر جنجالی کرده مجازاتی است که ‏فدراسیون فوتبال کلمبیا علیه باشگاه خاطی وضع کرده است. ‏رسانه‌ها در این کشور می‌گویند بار دیگر مشخص شد که در کلمبیا ‏هر خشونتی بکنید آنطور که باید مجازات نخواهید شد. ‏

ماجرا از چه قرار بود؟
‏ بزرگترین مسابقه فوتبال در کلمبیا که از آن به عنوان کلاسیکوی ‏کلمبیا یاد می‌شود دیدار بین ایندیپندینته مادلین و اتلتیکو ناسیونال ‏است. ‏

این کلاسیکو یک‌شنبه گذشته بین دو تیم برگزار شد و در جریان آن ‏پابلو کاپلینی، هافبک اروگوئه‌ای، به عجیب‌ترین و خطرناک‌ترین شکل ‏ممکن مصدوم شد. او که برای ارسال کرنر رفته بود ناگهان سرش را ‏به دست گرفته و به زمین افتاد و مشخص شد چاقویی تیز که از ‏سکوها پرتاب شده به سر او اصابت کرده است. ‏

این ماجرا سر و صدای زیادی به پا کرد. کمک‌داور زن مسابقه جنی ‏آریاس درست کنار کاپلینی حضور داشت و ممکن بود چاقو به او ‏اصابت کرده و برایش خطرات جدی داشته باشد. ‏

مجازات ناکافی: کلمبیا دنیا را شگفت‌زده کرد

کلمبیا امروز از اعلام مجازات علیه باشگاه مادلین شگفت‌زده است. ‏فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد کمیته انضباطی‌اش باشگاه را ‏به دلیل اقدام هوادارانش به دو بازی با حضور محدود تماشاچی‌ها و ‏پرداخت 13 میلیون پزو محکوم کرده است (معادل 3هزار یورو). ‏

فدراسیون فوتبال به این انتقادها پاسخ داده و می‌گوید کمیته ‏انضباطی به این نتیجه رسیده که مسئول اصلی شرکت خصوصی ‏تامین‌کننده امنیت استادیوم و همچنین نیروهای پلیس حاضر در ‏ورزشگاه بوده‌اند که وظایف‌شان را انجام ندادند و نمی‌شود یک ‏باشگاه را به دلیل آنچه هوادارانش انجام داده‌اند بیش از این مجازات ‏کرد. ‏

دیگر خبرها

  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد