Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مجتبی فیروزآبادی» روز پنجشنبه در نشست شورای مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در اراک افزود:
در تبصره ۱۶ چند اتفاق مهم درحال وقوع است که متقاضیان اشتغال باید در سامانه رفاه برای ایجاد اشتغال ثبت نام کنند.

وی اظهار داشت: از مواردی که در حوزه اشتغال نیاز است اصلاحات در آن انجام صورت گیرد بخش کیفیت است که باید به خوبی و جدیت رسیدگی و اصلاحات مناسب انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: نقاط قوت در این نهاد حمایتی می‌تواند پله‌های پیشرفت باشد و اولین نقطه قوت در حوزه اشتغال امداد، مسئله راهبری شغلی است.

فیروزآبادی افزود: باید تلاش شود خطاها و اشکالات در این بخش به خوبی و با بررسی کارشناسانه برطرف شود.

وی اظهار داشت: تفاهم نامه‌های منعقد شده بین کمیته امداد امام خمینی(ره) و مجتمع اقتصادی و جهت‌گیری فعالیت‌های مجتمع اقتصادی در خدمت امداد نقطه قوتی برای این نهاد مردمی است و برون سپاری نیز می‌تواند بسیاری از گره‌های حوزه اشتغال را برطرف کند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: برگزاری جلسات ویدئوکنفرانس مستمر با استانها و مسئولان حوزه اشتغال فرصت خوبی برای بررسی پیشنهادات، مشکلات و رفع نواقص و تقویت قوت‌ها است.

فیروزآبادی افزود: تجربه طولانی کمیته امداد امام خمینی(ره) در بخش اشتغال و خودکفایی و طی نمودن مسیرها و چالش‌ها و فراهم نمودن فرصت‌های مناسب یک قابلیت خوب برای این نهاد در حوزه اشتغال است.

وی اظهار داشت: یکی از ایراداتی که به حوزه اشتغال در امداد گرفته می‌شود این است که چرا با وجود تعداد اشتغال تولید شده، شمار خروجی مددجویان از گردونه حمایتی با این تعداد مشاغل هماهنگی ندارد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: دلیل اینکه تناسبی بین خروجی مددجویان و تعداد مشاغل ایجاد شده وجود ندارد این است که چون درآمد در بخش‌های مختلف اشتغال با هم متفاوت است همچنین به عواملی چون موقعیت جغرافیایی، مبلغ تسهیلات پرداخت شده و شرایط مددجو وابسته است و بعضی از درآمدهای ایجاد شده و به خصوص در مشاغل خانگی پایین است و این می‌تواند مانعی برای خروج مددجویان از گردونه حمایتی شود.

۴۶ هزار خانوار با ۸۵ هزار نفر جمعیت زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی قرار دارند.

برچسب‌ها استان مرکزی کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی استان مرکزی کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی ره اشتغال و خودکفایی حوزه اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۷۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد

منتخب مردم مشگین شهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی گفت: بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تسریع کرده و تلاش مضاعفی انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل بابک رضازاده در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: رویکرد توانمندسازی و خودکفایی مددجویان رویکرد مطلوب و شایسته نهاد عزت آفرین کمیته امداد است و باید با اشتغال و تولید ثروت وابستگی‌ها را به این نهاد کاهش داد.

وی افزود: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی را با نگاه توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف کمیته امداد شاهد بودیم که امسال نیز با نگاهی از سر خیرخواهی باید موانع و مشکلات را رفع و نسبت به اشتغال فراگیر مددجویان و پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل کمر همت بسته شود.

رضازاده گفت: در شأن کشور ما نیست که هر سال بر تعداد جمعیت تحت حمایت خود بیفزاییم بلکه بهتر است با راهکارهای منطقی و درست در حذف فقر از چرخه زندگی مردم همت کنیم.

منتخب مردم مشگین شهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی بیان کرد: عمده مطالبات مردم، امروز در مباحث اقتصادی و معیشتی خلاصه می‌شود و بهتر است با کنار گذاشتن روش‌های غلط گذشته سیاست بهبود معیشت مردم را با حفظ شأن و عزت آنها مورد توجه و تمرکز قرار دهیم.

وی ادامه داد: در کنار بانک‌های عامل در صدور مجوزهای اشتغال و کارآفرینی باید تسهیل گری کرد تا موانع و مشکلات یکی پس از دیگری برطرف و به بهبود معیشت مردم به ویژه گروه‌های آسیب پذیر کمک کنیم.

کد خبر 748133

دیگر خبرها

  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است