Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عبدالکریم عابدینی گفت: مردم از احکامی که به اشتباه در حوزه زمین و اراضی صادر می‌شود گلایه دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ آیت الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در دیدار با رئیس ثبت اسناد کشور اظهار کرد: در حوزه اراضی و املاک به ویژه در بخش بیت‌المال نباید به میل و سلیقه و منافع شخصی اقدام شود چون در این صورت در امانت الهی خیانت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: اگر این موارد رعایت نشود شکم‌های افراد به حرام آلوده خواهد شد و در این صورت دیگر حوصله دین و عدالت را هم نخواهند داشت و رافت و انسانیت در آنها می‌میرد.
  امام جمعه قزوین گفت: اگر خیانتی اتفاق افتاد و فردی هم حکم غلط در تغییر کاربری زمین در زراعی یا غیرزراعی بودن آن صادر کند به حرام آلوده شده و افرادی هم که تلاش کردند تا در این بین به منافعی دست یابد نیز خود و خانواده‌اش به حرام آلوده می‌شود.

فتنه‌های جامعه به خاطر لقمه حرام است
  وی ادامه داد: خیلی از این فتنه‌هایی که برای جامعه دردسر ایجاد می‌کند اگر ریشه یابی شود به خاطر لقمه‌های حرام است در غیر این صورت از آدم سالم و مومن، فتنه و آتش زبانه نمی‌کشد و از او خیر و خوبی به آحاد جامعه می‌رسد.
  نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: مردم از احکامی که به اشتباه در حوزه زمین و اراضی صادر می‌شود گلایه دارند چراکه در پی آن اتفاقات ظالمانه و خطرناکی می‌افتد و باعث بلا می‌شود که اولین پیامد آن از بین رفتن طهارت روحی است.
  آیت الله عابدینی تاکید کرد: اگر کسی از طهارت لقمه و طهارت روحی و دینی محروم باشد از ولایت اهل بیت (ع) هم محروم خواهد شد و انس و علاقه‌ای به امام حسین(ع) و امام علی (ع) نخواهد داشت.
  وی بیان کرد: اعتماد مردم سرمایه بزرگی است و باید این اعتماد و اطمینان به جامعه برگردد و مردم ما در اجرای عدالت می‌سوزند اما گاهی نمی‌دانند چطور صدای خود را برسانند چون عده‌ای قدرتمند در پشت پرده نشسته‌اند که مردم در دفاع از حق خود حریف آنها نمی‌شوند.

با اعتماد مردم بازی نشود
  امام جمعه قزوین افزود: در این شرایط به اعتماد مردم و نظام ضربه می‌خورد و جامعه شیرینی عدالت را نمی‌چشد مانند ماجرای هفتسنگان و نیاوران و مصادیق دیگر از این قبیل که در استان در جریان است.
  آیت الله عابدینی عنوان کرد: جابجایی‌هایی در استان برای منافع شخصی اتفاق می‌افتد که فکر عواقب آن را نمی‌کنند و آن چیزی که در این میان به آتش کشیده می‌شود اعتماد مردم است که خسارت آن جبران ناپذیر است.
  وی تصریح کرد: همین مردم بودند که در انقلاب اسلامی نیز با اعتماد به امام راحل، دست اجانب را از کشور کوتاه کردند و همین مردم بودند که در دفاع مقدس از کشور دفاع کردند و همین مردم بودند که در مقابل فتنه‌ها جانشان را در دست گرفتند و به میدان رفتند و همین مردم بودند که پرچم دفاع از حرم را به دست گرفتند و جبهه مقاومت را قوی تر کردند.
  نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: خواهش ما این است که با اعتماد مردم بازی نشود و به این راحتی از واقعیت‌هایی که همه می‌دانیم عبور نکنند به طوری که برخی احکامی‌صادر شود که حتی مایه تعجب شخص متخلف باشد که چطور مورد حمایت قرار گرفته است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: همین مردم بودند اعتماد مردم آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاریو: نتانیاهو واقعی‌ترین خدمتکار بن گویر است

روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت که با توجه به اینکه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نوکر ارباب خود ایتمار بن گویر، وزبر امنیت داخلی صهیونیست‌ها شده است، رئیس جدیدی برای این رژیم وجود دارد.

براساس گزارش آر تی، این روزنامه اعلام کرد که بن گویر چند روز پیش در حین خروج از دفتر نخست‌وزیری در مقابل دوربین‌ها ظاهر شد و با لحنی بدون ترس اعلام کرد: به نخست‌وزیر هشدار دادم که اگر وارد رفح نشود، توافق با حماس غیرقانونی است.

او افزود: نخست وزیر این صحبت‌ها را شنید و قول داد که اسرائیل وارد رفح خواهد شد و جنگ ادامه دارد و قول داد که هیچ معامله نامشروعی وجود نخواهد داشت.

 این روزنامه نبز در واکنش به این سخنان گفت: این سخنان و لحن صدا در دل هر شنونده جایی برای شک و تردید باقی نمی‌گذارد که نخست‌وزیر جدیدی در اسرائیل وجود دارد و بنیامین نتانیاهو در عمل نوکر ارباب خود ایتامار بن گویر شده است.

معاریو خاطرنشان کرد: این سوال بدیهی را مطرح می‌شود که نتانیاهو تا چه حد بیچاره شده است؟. نتانیاهو، علیرغم هزاران اختلاف، می‌داند که چه می‌خواهد. او می‌داند چه چیزی برای مردم مهم و خوب است، اما او بن گویر و بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی را نگه می‌دارد آن هم به دلایل واضحی که فقط برای نتانیاهو خوب است. 

روزنامه صهیونیستی در ادامه توضیح داد: مشکل اکثریت مردم، پس از هفت ماه جنگ، این است که به این دولت و رفتار آن اعتماد ندارند، به نخست وزیری اعتقاد ندارند که نظرش را بر اساس منافع سیاسی خود تغییر دهد. به وزرایی مثل اوریت استراک که حاضرند برای دولتی که قادر به حفظ اسرا نیست، اسرا را قربانی کنند اعتماد ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • کنایه علی جنتی به افشای زمین خواری در حوزه علمیه ازگل/ نادیده گرفتن تخلفات صدیقی نوعی دهن کجی به مردم است
  • شعار شدید روحانیون علیه علیرضا پناهیان و خنده او!
  • واکنش معین به اعتراضات دانشجویی در آمریکا: دانشگاه و دانشجویان در مقایسه با سیاسیون یا سرمایه‌داران، از اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بالاتری در جامعه برخوردار هستند/ اعتراض آنها می‌تواند به تغییر سیاست‌های دولتها و حتی تغییر دولتها منجر شود
  • تداوم تخریب تغییرکاربری‌های غیرمجاز در شهرستان سامان
  • معاریو: نتانیاهو واقعی‌ترین خدمتکار بن گویر است
  • قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز در شهرستان قزوین
  • قلع و قمع ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان سامان
  • آمارهای تکان‌دهنده مصطفی معین از بی‌اعتمادی جامعه ایران نسبت به همدیگر، رسانه و مسئولان (فیلم)
  • رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی