Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@03:38:09 GMT

رزمایش ضدتروریسم نیروهای پاکستان و عربستان

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۸۹۲۹

رزمایش ضدتروریسم نیروهای پاکستان و عربستان

منابع رسمی پاکستان از آغاز رزمایش مشترک این کشور با عربستان موسوم به 'الصمصام ۸' با تمرکز بر عملیات ضدتروریسم به مدت ۲ هفته در پاکستان خبر دادند.

به گزارش مشرق، نیروهای سعودی روز پنجشنبه در منطقه  «پابی» واقع در شمال غرب پاکستان در مراسم آغاز هشتمین سری رزمایش مشترک  «الصمصام» حضور یافتند.

روابط عمومی ارتش پاکستان نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: این تمرین نظامی مشترک به منظور توسعه برنامه های آموزشی نیروها و تقویت همکاری‌های رزمی ۲ کشور برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای ارتش پاکستان و عربستان به منظور افزایش مهارت های رزمی افسران و سربازان خود با ویژه در عملیات‌های ضدتروریسم این رزمایش را به مدت دو هفته برگزار خواهند کرد.

گفتنی است،  یک گروه از نیروهای زمینی سلطنتی عربستان سعودی با هدف آنچه تقویت همکاری‌های دوجانبه نظامی با پاکستان عنوان شده، برای آموزش دو ماهه اواسط بهمن امسال وارد این کشور شد.

عربستان سعودی و پاکستان چند دهه است که از نزدیک ترین متحدان یکدیگر به حساب می‌آیند. دو کشور در طول سال چندین مانور مشترک نظامی برگزار می‌کنند. به عنوان مثال، اواسط آذرماه امسال نیروهای ویژه پاکستان و سعودی در خاک عربستان رزمایش مشترک برپا کردند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس سفر به قطر قیمت پاکستان عربستان سعودی رزمایش نیروهای سعودی ارتش پاکستان غرب پاکستان خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۸۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد

 محمدرضا فرزین رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • ما به انگلیس یا هر کشور دیگری درباره دخالت نظامی هشدار می‌دهیم
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • اولین زیردریایی نظامی ساخت چین تحویل پاکستان شد
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد