Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین «سید احمد رسولی» روز پنجشنبه در بازدید از یک  کارخانه لوازم خانگی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با تاکید بر لزوم حمایت از کالای ایرانی، افزود: نباید همه مشکلات کشور را به بیرون و تحریم های ظالمانه پیوند داد، بلکه باید بیش از گذشته به توانمندی‌های داخلی توجه جدی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حمایت از کالای ایرانی و تولیدکننده های داخلی، اظهار داشت:  تاکنون از تولید کنندگان داخلی آنگونه که باید حمایت نشده که در صورت رفع موانع تولید، شاهد شکوفایی اقتصاد در کشور خواهیم بود.

رسولی  با تاکید بر اینکه دولت و مردم در حمایت از کالای ایرانی وظایفی دارند، افزود : شاید دور از حقیقت نباشد که بگوییم وظیفه ی شهروندان در قبال اقتصاد کشور، کمتر از وظیفه دولت ها در این زمینه نیست و مردم هم باید از کالای ایرانی حمایت کنند و فرهنگ خرید کالای ایرانی به یک فرهنگ غالب تبدیل شود . 

اکنون حدود یکصد واحد تولیدی و صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی پیام فعالیت دارند.

برچسب‌ها رونق تولید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارخانه استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارخانه رونق تولید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارخانه استان البرز کالای ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۹۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار

   

 فرماندار اراک گفت: در فرمانداری اراک قرارگاهی در راستای فرمایشات رهبری در راستای شعار جهش تولید با مشارکت مردم راه اندازی می‌شود شود تا ظرفیت‌های مردمی را برای موضوع جهش تولید بکارگیری کند.

هادی در بازدید از چند شرکت‌ تولیدی به مناسبت هفته کارگر گفت: امروز به اهتمام بسیج کارگری یه مناسبت هفته کارگر، بازدیدی از مجموعه صنایع شهرستان اراک صورت گرفت.

او با قدردانی از جامعه تولیدکنندگان و کارگران افزود: با اهتمام دولت سیزدهم در طی این سال‌ها آرامشی در حوزه تولید و کارگری ایجاد شده است.

هادی گفت: مجموع تولید مجموعه صنایع در شهرستان اراک رو به تولید است که نویدبخش حرکت دولت برای اقدامات بزرگتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • ۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • ‌مهم‌ترین ‌در تحقق شعارهای سال، توجه به حمایت از تولید ملی است