Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:46:59 GMT

قاتل نهاوندی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۹۶۵۶

قاتل نهاوندی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ذبیح الله درویشی با بیان اینکه حوالی ساعت ۲۱ اول اسفندماه فردی با سلاح گرم به سمت یک خودرو در شهرستان نهاوند شلیک و یک مرد را در خودرو به قتل می‌رساند، عنوان کرد: مقتول در کنار همسر خود در داخل خودرو بود ولی هویت قاتل مشخص نبود که با تلاش و پیگیری‌های فنی کارشناسان آگاهی استان و پرسنل انتظامی شهرستان نهاوند خوشبختانه قاتل شناسایی و طی یک عملیات دقیق دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر، علت و انگیزه قتل اختلاف شخصی عنوان شده اما نیاز به بررسی ویژه این پرونده و مشخص شدن انگیزه قاتل هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند خاطرنشان کرد: پلیس با افرادی که بخواهند امنیت مردم را با استفاده از سلاح سرد یا گرم مختل نمایند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

کد خبر 5432433

منبع: مهر

کلیدواژه: نهاوند فرماندهی انتظامی همدان قتل ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا تبریز واکسن کرونا همدان بارش برف عکس استانها شیراز گرگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۹۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به کشت بیش از ۶۵۰ هکتار کلزا امسال در این شهرستان، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

توکل آبشناس، کم آب بر بودن، قرار گرفتن در تناوب با کشت گندم، داشتن قیمت تضمینی خرید از سوی دولت و مفید بودن برای تغذیه زنبور عسل را از جمله مزایای کشت کلزا برشمرد.

او همچنین با اشاره به اینکه کلزا همه ساله در پاییز کشت و در خرداد برداشت می‌شود، گفت: از سیاست‌های اصولی جهاد کشاورزی ترویج کشت محصولات کم آب بر مانند کلزاست.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت