Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیمونه اینزاگی از اهداف اینتر در تابستان برای فصل جاری پرده برداشت و معتقد است تیمش از نظر هجومی مشکلی ندارد.

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر در کنفرانس خبری پیش از تقابل با جنوا در سری آ حاضر شد و در مورد این دیدار، کورس قهرمانی سری آ و شرایط بازیکنان اینتر صحبت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از گل ایتالیا، سیمونه اینزاگی در مورد این دیدار که فرصت مناسبی برای بازگشت اینتر به روند کسب پیروزی است، گفت:

ما رقیبی سالم پیدا کردیم که در چهار بازی اخیرش با ارائه فوتبالی عالی موفق به کسب تساوی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیداری بسیار حساس در برابر تیمی خواهد بود که به دنبال نجات خود است. دو بازی ناکامی در امر گلزنی؟ در روزهای اخیر حرف های زیادی زده شده است. ما هنوز بهترین خط حمله را در سری آ داریم و هیچ مشکل هجومی ای نداریم. فقط زمانی نگرانی ها افزایش می یابد که در خلق موقعیت ناتوان باشیم اما این طور نیست. متقاعدم که به زودی به روند گلزنی مان بر می گردیم. در بخش مرکزی فصل ما کمتر آسیب پذیر بودیم، از نظر روحی شاداب تر بودیم. ما می توانیم و باید بهتر حمله و دفاع کنیم. برای ما گل نزدن در دو بازی متوالی غیرعادی است. برای پیشرفت تلاش می کنیم.

اهداف اینتر در ابتدای فصل

در ابتدای فصل از من خواسته شد تا سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنم، به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برسم و فاتح سوپرکاپ شوم. ما کارمان را عالی انجام دادیم. به عقیده من، کلمه تعادل چیزی است که این مفهوم را به خوبی نشان می دهد. در تابستان گذشته ما در مورد وضعیتی هشدار دهنده صحبت کردیم، همان طور که الان پس از یک شکست در این مورد صحبت می کنیم.

تمدید قرارداد بروزوویچ

ما اهمیت مارسلو را می دانیم. درست همان طور که تمدید قرارداد بارلا و لائوتارو مهم بود، تمدید قرارداد مارسلو نیز اهمیت دارد. همچنین امیدوارم قرارداد پریشیچ و هندانوویچ نیز تمدید شود. مدیران ما شبانه روز کار می کنند تا اینتر همیشه تیمی رقابت طلب باشد.

کورس قهرمانی سری آ

در برهه زمانی مهمی قرار داریم اما هنوز به مقطع تعیین کننده فصل نرسیده ایم. هر چیزی ممکن است؛ من یوونتوس و آتالانتا را نیز بخشی از این کورس می دانم. تیم هایی که با کسب پیروزی در چند بازی متوالی می توانند به صدر نزدیک تر شوند. باید بازیکنان مصدوممان را ریکاوری کنیم. امید من این است که همه در دسترس باشند تا انتخاب های متفاوتی داشته باشیم.

حمایت هواداران

هواداران در روز یکشنبه خارق العاده بودند. آن ها از دقیقه 1 تا 96 ما را تشویق کردند. نزدیکی آن ها به تیم همیشه حس می شود و ما خوشحالیم، همان طور که فکر می کنم هواداران نیز از عملکرد ما خوشحال هستند.

وضعیت گوزنس، کوریا، پریشیچ و کایسدو

گوزنس دیروز اولین جلسه تمرینی کاملش را پشت سر گذاشت، حس ما در مورد او عالی است. او از انتهای سپتامبر از میادین دور بوده، ما شدیداً به او باور داریم. امروز تمرینات را پشت سر خواهیم گذاشت و سپس با او صحبت خواهم کرد. خواهیم دید آماده است یا خیر. همچنین منتظر کوریا نیز هستیم. فکر می کنم او دوباره برای دربی در دسترس ما خواهد بود. پریشیچ فصلی فوق العاده را از نظر کمیت و کیفیت در پست خود سپری می کند. با بازگشت کوریا، من تمام مهاجمانم را در اختیار خواهم داشت. بنابراین ایوان می تواند به عملکرد خوب خود در سمت چپ ادامه دهد. کایسدو مشکلاتی داشت که باعث شد کمی وقت تلف کند اما الان خوب است. او برای بازی یکشنبه نیز آماده بود. او در دسترس است، کایسدو جایگزین دیگری است که من روی او حساب می کنم.

اخبار داغ 

قلعه نویی: این همه کارشناس گفتند گل پرسپولیس هند بود، حرف آنها را هم قبول ندارند؟ مربی استقلال: نمی دانم چطور به وحید امیری معافیت دادند رالف رانگنیک: گل زود هنگام حریف همه چیز را خراب کرد؛ الانگا باید الگوی هم تیمی‌هایش باشد آندره سانتوس: با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت به سمت تمرین آرسنال رفتم و پلیس مرا دستگیر کرد! 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سیمونه اینزاگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۹۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی آتالانتا و مارسی امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: دو تیم فوتبال آتالانتا و مارسی از سری رقابت‌های دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا امشب ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه ولودروم بندر مارسی به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در حالی برگزار می‌شود که تیم آتالانتا تحت هدایت گاسپرینی در مرحله قبلی رقابت‌ها توانسته بود لیورپول مدعی اول جام را از دور رقابت‌ها حذف کند. مارسی نیز در مرحله یک چهارم نهایی توانست با ضربات پنالتی از سد بزرگ بنفیکا عبور کند. این دو تیم تاکنون در رقابت‌های اروپایی در برابر هم قرار نگرفته‌اند. 

سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • خداحافظی بهترین فوتبالیست 20 سال گذشته امارات
  • حمله به اینزاگی: بیش از حد بزرگش کردید!
  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!
  • رفتن خطیر کمتر از قهرمانی استقلال نیست! / بهترین شب زندگی نکونام بود
  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!
  • گل های بازی مارسی 1-1 آتالانتا (لیگ اروپا 2023/24)
  • ساعت پخش بازی آتالانتا و مارسی امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • اینزاگی در اینتر ماندگار است