Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: با تغییر دولت‌ها اتفاقی که می‌افتد این است که برخی از مدیران کل هم تغییر می کنند و در این استان هم بعد از شش ماه از دولت جدید امروز شاهد رفتن مدیرکل سابق ورزش و معرفی سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان هستیم.

به گزارش برنا؛ با حضور بنیامین شکوه‌فر، معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، بهنام محمودی، دستیار ویژه و مشاور وزیر ورزش و جوانان، خسرو قمری، مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان و علی رئوفی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، آئین تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در محل سالن کنفرانس دانشگاه آزاد بندرعباس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان هم گفت: با تغییر دولت‌ها اتفاقی که می‌افتد این است برخی از مدیران کل هم تغییر می‌کنند و در این استان هم بعد از شش ماه از دولت جدید امروز شاهد رفتن مدیرکل سابق ورزش و معرفی سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان هستیم.

شکوه‌فر بیان داشت: مدیر کل جدید باید سه حوزه ورزش قهرمانی، ورزش همگانی ‌و جوانان را مد نظرخود قرار دهد.

وی افزود: نسبت به استعدادیابی و قهرمان‌پروری اهتمام ویژه داشته باشید و از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در کل استان بهره لازم را ببرید.

معاون وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: ورزش همگانی نیز یکی از راه‌های تشویق مردم اجتماع به ورزش جهت سلامتی است.

وی در بخشی از سخنانش به عدالت در توزیع زیرساخت‌ها، توجه در توزیع امکانات و توجه به مناطق کمتر برخوردار استان تاکید داشت.

شکوه‌فر با تاکید به حوزه جوانان خاطرنشان کرد: جوانان اساس کار وزارت ورزش و جوانان هستند و تمامی مسائل ‌و مشکلات جوانان را باید پیگیر باشیم و رفع نماییم.

وی خاطرنشان کرد: باید برای بهبود جامعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای جوانان‌مان برنامه‌ها و طرح‌های موثری داشته باشیم.

معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: مشکلات ورزش این استان با حضور سرپرست جدید اداره کل ورزش استان و اینکه دغدغه ورزش تمام استان را داشته باشد انجام می‌شود و به همین منظور فردی را انتخاب کردیم که از دل ورزش استان است و سابقه بسیار خوبی در حوزه ورزش و جوانان دارد و امیدوارم خادمی بتواند تا حدود زیادی مشکلات ورزش استان را مرتفع سازد.

در این مراسم محمودرضا امیاری مدیرکل سابق ورزش و جوانان هرمزگان از حمایت افرادی که در طول سه سال و نیم خدمتش‌ برای پویایی ورزش استان کمک کردند تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه روزی که به استان هرمزگان آمدم تنها هدفم اعتلای ورزش این استان بود و در حد توان خودم در بحث زیرساخت‌های ورزش و جوانان گام برداشتم و اگر کسی دلخوری یا کدورتی از بنده دارد حلال کند، اظهار کرد: بسیار خوشحالم  وزارت ورزش و جوانان، استاندار و نمایندگان مردم در مجلس برای مدیر کلی شخصی را انتخاب کرده‌اند که واقعا لیاقتش را دارد و شک ندارم ایشان می‌تواند موفق کار کند و حتی بهتر از من برای ورزش هرمزگان گام‌های بلندتری بردارد.

مظفر مهری‌خادمی، سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان از اعتماد وزیر ورزش وجوانان، معاون امور استان‌ها، استاندار و مجمع نمایندگان استان در بابت انتخابم تشکر می‌کنم و امیدوارم جواب این اعتماد را به خوبی بدهم.

وی اظهار کرد: تمام تلاش من این خواهد بود که علاوه بر زیرساخت‌های ورزشی در تمامی امورات ورزش گام‌های بلندتری برداریم و در کمتر از یک سال خدماتی خوب و ارزشمند برای ورزش استان انجام خواهیم داد.

رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان هم بیان داشت: من بعد از این که به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی انتخاب شدم اولین دستگاهی که مورد بازدید و ارزیابی قرار دادم ورزش و جوانان بود زیرا ورزش و جوانان بسیار برایم ارزشمند است.

وی بیان کرد: نگاه نوجوانان و جوانان ما به نخبگان ورزشی است پس ما هم باید تا جایی که می‌توانیم از حوزه ورزش حمایت کنیم و بنده تا زمانی که هستم از ورزش هرمزگان حمایت خواهیم کرد.

رئوفی اظهار داشت: امیدواریم سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان بتواند جوابگو خواسته‌های به‌حق ورزشکاران باشد.

همچنین دکتر بنیامین شکوه‌فر از تلاش‌های چند ساله امیاری مدیرکل سابق ورزش و جوانان هرمزگان هم تقدیر کرد و ایشان را فردی دلسوز و پرتلاش در حوزه ورزش و جوانان دانست.

لازم به ذکر است، مظفر مهری‌خادمی سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان معرفی و از خدمات بیش از سه سال مدیرکلی محمودرضا امیاری تقدیر شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون مجلس وزارت ورزش وزارت ورزش و جوانان معارفه اداره کل ورزش و جوانان دانشگاه آزاد دولت ورزش و جوانان مد وزیر ورزش و جوانان مشکلات جامعه اداره کل ورزش هرمزگان نخبگان وزارت ورزش و جوانان بنیامین شکوه فر مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان مدیرکل سابق ورزش معاون امور حقوقی ورزش استان حوزه ورزش شکوه فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۰۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله نهایی رقابت ماده پرتاب چکش مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی امارات برگزار شد؛ مهدی هفت چشمه پرتابگر جوان کشورمان موفق شد در جایگاه دوم قرار گیرد و نشان نقره این دوره از مسابقات را کسب کند.

هفت چشمه موفق شد با پرتابی به مسافت ۶۶.۶۴ متر و فقط ۶ سانتیمتر کمتر نسبت به نفر نخست در جایگاه دوم بایستد.

همچنین علی سروری دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

دیگر خبرها

  • هرمزگان در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • بازدید وزیر کشور از غرفه هرمزگان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • نمایش توانمندی صادراتی اردبیل در نمایشگاه اکسپوی ایران
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان