Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس فدراسیون کشتی درباره دیدار با معاون اول رییس جمهور، گفت: آقای مخبر همیشه به کشتی لطف داشته است و روز گذشته هم قول هایی داد که امیدوارم دولت به قول خود عمل کند.

علیرضا دبیر در حاشیه چهل و دومین دوره رقابتهای بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز در در جمع خبرنگاران اظهار کرد از دوستانمان در استان خوزستان که پذیرای این میزبانی بوده اند قدردانی می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی مسابقه در یک استان برگزار می‌شود قدرت مانور آن استان در آن بخش را تا یکی دو سال زیاد می کند و همچنین در گرایش نوجوانان به آن رشته و آمدن امکانات به آن استان تأثیرگذار باشد.

 به گزارش ایسنا وی ادامه داد: امروز با حضور در اهواز دیدارهایی با مسوولان استان داشتیم تا بتوانیم کشتی به ویژه کشتی فرنگی خوزستان را به جایگاهی که در حد نام استان خوزستان است برگردانیم که امیدوارم این اتفاق رقم بخورد که شروع آن نیز با میزبانی مسابقات است. 

رییس فدراسیون کشتی گفت: کشتی گیرانی که مدال جهانی گرفته اند تقریبا در جام تختی حضور دارند و شاهد مسابقات خوبی هستیم. کشتی ایران باید خیلی بالا برود و باید زحمت بکشیم. در فرنگی دوم و در آزاد سوم دنیا هستیم و به این صورت نیست که بگوییم با یک سال به بالا می رسیم و باید کار کنیم و خیلی تلاش کنیم تا به آنچه حق کشور عزیزمان برسیم که این مهم با برنامه، پیگیری و تلاش شدنی است تا بتوانیم کشتی ایران را در فرنگی و آزاد به جایگاهش برگردانیم. 

دبیر درباره دغدغه های مالی اش در فدراسیون و دیدار با معاون اول رییس جمهور، عنوان کرد: آقای مخبر همیشه به کشتی لطف داشته است و روز گذشته هم قول هایی داد که امیدوارم دولت به قول خود عمل کند و ان شاالله با کمک دولت،  کشتی را به جایگاه اصلی اش در دنیا برسانیم. 

دبیر درباره کمک به هیات کشتی خوزستان نیز بیان کرد: برنامه ریزی اصلی را باید خود هیات خوزستان انجام دهد و ما نیز وظیفه داریم کمک کنیم و من در جلسات مختلفی که امروز در اهواز داشتم عنوان کردم که برای کمک به کشتی فرنگی و آزاد خوزستان خط قرمز نداریم و وظیفه همه مسوولان استان و کشور است که به خوزستان کمک کنند و هر آنچه در توان مان باشد را انجام می دهیم. 

وی تاکید کرد: قطعا برگزاری این مسابقات بین اللملی در اهواز نوید خوبی برای کشتی گیران خوزستانی است و من خیلی پیگیر بودم که مسابقات در اهواز باشد و ان شاءالله اولین دستاورد آن نیز این باشد که سالن 4 هزار و 500 نفری اهواز احداث شود. ضمن این که جا دارد از همکاری سازمان آب و برق خوزستان بابت برگزاری مسابقات در سالن گیت بوستان تشکر می کنم اما اگر کرونا نبود و تماشاگران می توانستند به سالن بیایند این سالن جوابگو بود. یک مسابقه کشوری دیگر نیز در مسجدسلیمان برگزار می شود. در نظر داریم سالی دو سه میزبانی به خوزستان بدهیم زیرا بدون تعارف کشتی فرنگی خوزستان یکی از قطب های کشتی فرنگی ایران است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان علیرضا دبیر مسابقات کشتی جام تختی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۰۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود

حمید یاری رئیس سازمان لیگ کشتی درباره مسابقات کشتی فرنگی جام تختی، اظهار کرد: باتوجه به شرایط تیم‌های ملی و چرخه انتخابی از دل مسابقات و همین طور رقابت‌های بین‌المللی که داشتیم، امیدوارم  سرمربیان  تیم ملی  بتوانند خروجی لازم را دریافت کنند.

او ادامه داد: میزبانی جام تختی بسیار خوب بود و جا دارد از عوامل برگزاری تشکر کنم. با  وجود گرمای شهر اهواز در سالن از نظر سرمایشی شرایط خوب بود. 

رئیس سازمان لیگ کشتی درباره برگزاری مسابقات لیگ، خاطرنشان کرد: لیگ برتر از اوایل شهریور بعد از المپیک استارت می‌خورد. در نظر داریم لیگ را بیش از ۹۰ روز ادامه دهیم و بتوانیم مسابقات خوب و منظم برگزار کنیم.

یاری در پاسخ به این سوال که چرا کشورهای بیشتری در جام تختی شرکت نکردند، عنوان کرد: قبول دارم از نظر زمان بندی مسابقات بین‌المللی و اعلام آن در ۲ سال گذشته مشکلاتی داشتیم اما باید از نظر زمان بندی شرایط لازم را داشته باشیم. ما تاریخ‌هایی را انتخاب می‌کنیم که به درد خودمان بخورد و کادر فنی بتوانند تیم‌های خود را انتخاب کنند. 

او در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه نتایج تیم‌های ملی را برای المپیک چطور پیش‌بینی می‌کنید، تصریح کرد: ما همیشه در بازی‌های المپیک دستخوش تغییر بوده‌ایم. پدیده‌هایی داشتیم که نتایج خوبی رقم زدند و برخی دیگر انتظارات را برآورده نکردند. امیدوارم با شرایطی که هست فارغ از یک سهمیه آزاد، نتایج قابل توجهی در المپیک داشته باشیم. گذشته المپیک نشان داده غیر از لندن تک طلایی بودیم اما امیدوارم امسال از این حالت خارج شویم و مدال‌های طلای بیشتری بگیریم. 

او همچنین درباره انتخاب امین میرزازاده به عنوان بهترین ورزشکار، گفت: او کشتی‌گیر شاخص سنگین‌وزن ما محسوب می شود و جزو افراد طراز اول وزن خود است. او در مسابقات آسیایی و چند رویداد دیگر مرد سال ورزش ایران انتخاب شد و مردم هم این اعتماد را کردند. امیدوارم او با حمایتی که گرفته دل مردم را با طلای المپیک شاد کند.  عملکرد فدراسیون در حوزه فنی، زیرساختی و ... مشخص است. ما شاهد تلاش‌های ریاست فدراسیون بودیم و این موضوع از دید علاقمندان به کشتی جا نمانده است. مردم هم ورزش را می‌فهمند و کشتی را می‌شناسند. آنها فردی نگاه نکردند و به خانواده کشتی تبریک می‌گویم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟