Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان یزد -  سرهنگ علیرضا صادقی گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه نیسان مشکوک و خودرو‌ها را برای بررسی متوقف کردند.

او گفت: در بازرسی از این خودروها، ۲ دستگاه یخچال و چهار دستگاه بخار شوی خارجی قاچاق کشف شد و در این خصوص ۲ متهم دستگیر شدند.

صادقی گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری سارق اماکن مذهبی در اردکان

سرهنگ اکبر شفیعی گفت: در پی افزایش وقوع سرقت از اماکن مساجد و حسینیه‌ها در سطح شهرستان اردکان، دستگیری سارق  به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او می گوید: ماموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی  سارق سابقه دار را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ شفیعی گفت:  مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه این سارق کشف شد.

به گفته او متهم پس از مواجه با ادله و مستندات پلیسی به هشت فقره سرقت از مساجد و حسینیه‌ها و ۲ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اردکان اعتراف کرد.

او گفت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و سارق برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف هروئین از معده قاچاقچی

سرهنگ محمد حسن حسینی فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ابرکوه هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

او گفت: ماموران در بازرسی انجام شده از سرنشین خودرو ۴۱۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین را به صورت جاساز بلع و انباری از معده وی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه گفت: متهم که قصد انتقال این موا از جنوب کشور به اصفهان را داشت پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر قاچاق کالا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۰۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور


 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی شکایت ۴۴ شهروند نوری در خصوص سرقت احشام آنان، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه احمد امینی افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی پس از تحقیقات فنی و اطلاعاتی و گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی یک سارق در این خصوص شدند.

سرهنگ امینی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نور با هماهنگی قضایی سارق را که یک دامداری در اطراف شهرستان نور داشت، دستگیر کردند، گفت: متهم در بازجویی فنی به سرقت ۱۰۶ راس احشام اعتراف کردو اذعان داشت؛ پس از ذبح گاو‌های مسروقه، آنها را در رستوران‌های شهرستان نور و شهرهای همجوار بفروش می‌رساند.

سرهنگ امینی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی، ماموران ۲ همدست این سارق را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و محل فعالیت سارق اصلی نیز با دستور قضایی پلمب شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان