Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر انگلیس و رییس جمهور فرانسه امروز در سخنانی جداگانه روسیه را با «وضع تحریم‌هایی» در نشست‌های گروه ۷ و شورای اروپا در بروکسل تهدید کردند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی رویترز، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس امروز پنجشنبه در واکنش به عملیات ویژه نظامی روسیه در سخنانی اعلام کرد که لندن در صدد است تا بسته تحریمی را علیه اقتصاد مسکو ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: کی‌یف روابط با مسکو را قطع کرد

بر اساس اعلام این رسانه، نخست وزیر انگلیس در این خصوص گفت: ما و متحدانمان با همکاری یکدیگر بسته تحریمی را علیه اقتصاد روسیه ارائه می دهیم. باید به وابستگی خود به نفت و گاز روسیه پایان دهیم. امروز با هم پیمانان خود بر سر بسته تحریم اقتصادی علیه روسیه توافق می کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد که وابستگی به نفت و گاز روسیه باعث شده است تا این کشور قدرتمند شود.

به گزارش اسپوتنیک، از سوی دیگر، امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه نیز در این خصوص در سخنانی اعلام کرد: امروز درباره تدابیر علیه روسیه تصمیم گیری می شود. تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه حوزه های نظامی، اقتصادی و انرژی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

به گزارش یورونیوز، ماکرون در سخنانی که بطور مستقیم از تلویزیون این کشور پخش شد اعلام کرد: فرانسه در کنار اوکراین است. ما به این اقدام جنگی، بدون ضعف و با خونسردی، با قاطعیت و با اتحاد پاسخ خواهیم داد. ما امروز در جریان نشست گروه ۷ و سپس در جریان نشست شورای اروپا در بروکسل و درنهایت نشست ناتو که تا ساعاتی دیگر برگزار خواهد شد، تصمیماتی خواهیم گرفت. ما روسیه را در برابر شورای امنیت سازمان ملل متحد پاسخگو خواهیم کرد.

اظهارات بوریس جانسون و امانوئل ماکرون در واکنش به عملیات نظامی روسیه اعلام شد که از صبح امروز به دستور ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و به دلیل درخواست کمک نظامی استقلال طلبان شرق اوکراین در پاسخ به افزایش «تجاوزات کی‌یف» آغاز شده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس سفر به قطر قیمت امانوئل ماکرون بوریس جانسون بحران اوکراین اتحادیه اروپا گروه 7 خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۰۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، منابع خبری رژیم صهیونیستی فیلم عملیات ضدصهیونیستی عصر امروز را که از سوی یک گردشگر ترکیه‌ای به اجرا درآمد منتشر کردند.

در این فیلم لحظه اجرای این عملیات و حمله گردشگر ترکیه‌ای به یک نظامی صهیونیست با سلاح سرد و شهادت این گردشگر ترکیه‌ای به ضرب چندین گلوله نظامیان صهیونیست به نمایش درآمده است.

گفتنی است عصر امروز منابع خبری از زخمی‌شدن یک نیروی پلیس رژیم صهیونیستی در اطراف باب الساهره (یکی از دروازه‌های مسجدالاقصی) در منطقه قدیمی قدس خبر دادند.

مجری این عملیات با استفاده از سلاح سرد این نظامی صهیونیست را مورد حمله قرار داده و پس از آن در تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

منابع عبری اعلام کردند که مجری این عملیات یک گردشگر ترکیه‌ای بوده که روز گذشته وارد قدس اشغالی شده است.

نظامیان صهیونیست پس از عملیات ضد صهیونیستی امروز شماری از جوانان فلسطینی در منطقه باب الساهره را مورد ضرب و شتم قرار داده و آن‌ها را بازداشت کردند.

کد خبر 6093572

دیگر خبرها

  • بورل و امیرعبداللهیان برای کاهش تنش‌ها در منطقه گفتگو کردند
  • گفت‌وگو بورل و امیرعبداللهیان برای کاهش تنش‌ها در منطقه
  • کاهش تنش‌ها در منطقه محور تماس تلفنی بورل و امیرعبداللهیان
  • لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم
  • آمریکا تحریم‌ها علیه ۱۰ بانک بزرگ روسیه را کاهش داد
  • آخرین تحولات اوکراین| تاکید دبیرکل ناتو بر انتقال سریع تسلیحات به کی‌یف
  • کنگره آمريکا دیوان بین‌المللی کیفری را تهدید کرد
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه نداشته و نخواهد داشت
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد/ استولتنبرگ: ارسال سلاح