Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار تهران گفت: توسعه شهرستان‌های ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت به یکدیگر وابسته و مرتبط است لذا باید با دقت و تدبیر جهادی عمل شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پاکدشت، عصر امروز با حضور محسن منصوری استاندار تهران، مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان پاکدشت در سالن آمفی‌تئاتر پردیس ابوریحان دانشگاه تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن منصوری استاندار تهران در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به اهمیت جایگاه فرمانداری در هر منطقه اظهار داشت: تکلیف و مسئولیت در پاکدشت سنگین است و ظرفیت‌های مختلفی در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و مراکز امنیتی چون پارچین و نیروگاه سیکل ترکیبی که 35 درصد برق تهران را تأمین می‌کند وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به دعوت 3 فرماندار شهرستان‌های اطراف پاکدشت در مراسم معارفه فرماندار پاکدشت گفت: توسعه 4 شهرستان، ورامین قرچک، پیشوا و پاکدشت به هم وابسته و مرتبط است این مهم‌ترین دلیل دعوت 3 فرماندار این شهرستان‌ها به پاکدشت است و در این مسئله با دقت و تدبیر جهادی باید عمل شود.

استاندار تهران با اشاره به بهره‌مندی از فرامین‌ رهبری در اجرای برنامه‌ها و پیگیری مشکلات افزود: جنس حرکت فرماندار باید جنس شفاف فرامین رهبری باشد، خواسته‌ها بیان می‌شود که باید به‌درستی پیگیری شود در برخی مواقع انقلابی حرف می‌زنیم اما سکولار رفتار می‌کنیم باید حرکت جمعی توام با همدلی، برنامه، مؤمنانه و جهادی باشد.

وی با اشاره به حضور فرماندار در جمع مردم برای پیگیری مشکلات مردم تصریح کرد: حضور مستقیم و ارتباط مستمر با مردم جزو وظایف هر مسئول و به‌ویژه فرمانداران است، کشور باید بر پایه مردم مدیریت شود و مردم میدان داری کنند؛ در اصول حکمرانی اسلامی مردم اصل هستند و مسئولان در ادامه با حمایت مردم و برحسب قیاس ظرفیت خود عمل کنند.

منصوری در ادامه با توجه به جایگاه سیاسی فرماندار گفت: فرماندار به لحاظ سیاسی و اجتماعی پدر شهرستان محسوب می‌شود، همه آحاد مردم درآمدن فرماندار مسئله محور باشند تا مشکلات بهتر بررسی و حل شود، همت، تدبیر، خلاقیت جزو برنامه‌های فرماندار خواهد بود.

یازدهمین مرحله کمک‌های مؤمنانه در پاکدشت برگزار شدجزییات شناسایی قاتل پاکدشتی تا دستگیری باند حرفه‌ای سارقان کیف‌قاپ در پردیسپروژه‌های صنعتی و کشاورزی در پاکدشت افتتاح شد

استاندار تهران در ادامه اضافه کرد: همه مدیران استان باوجود سختی‌ها و کاستی‌ها پذیرفتیم با همین شرایط کشور، پای در میدان گذاشته و تنگناها را می‌دانیم، نظام ما یک نظام ولایی هست؛ انقلاب در مسیر خود دقیق و باصلابت پیش می‌رود و این به دلیل حرکت مسئولان نیست بلکه به خاطر امام و مردم است، به وظایف خود به‌عنوان مسئول بهتر عمل کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه‌چیز صرفاً سرمایه نیست بلکه همدلی و همراهی می‌تواند بسیاری از مشکلات را از مسیر دشوار دور کرده و به مسیرهای آسان و قابل‌حل برساند.

گفتنی است در این مراسم از زحمات مهدی یوسفی جمارانی تقدیر و حکم محسن اردستانی به‌عنوان فرماندار جدید اهدا شد.

انتهای پیام/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار تهران شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت

حسین رضایی در این آئین ضمن تبریک روز کارگر با بیان اینکه این سخت کوشان به عنوان پیشانی تولید نقش مهمی در چرخه اقتصاد و تولید کشور دارند، گفت: در دین مبین اسلام نیز به اهمیت کار و کارگر پرداخته شده است.

فرماندار رفسنجان افزود: ما در سطح شهرستان بالغ بر ۶۰ هزار نیروی کارگری بیمه شده تأمین اجتماعی داریم که ۲۰ درصد یعنی عمده آن‌ها در معدن مس سرچشمه فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: تولیدات کارگران در رفسنجان در همه حوزه‌ها اعم از کاشی و سرامیک، قطعه ماشین (رینگ آلومینیوم)، مس، پوشاک، دستکش و ملزومات بیمارستانی و ... است.

محمود شریفی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان نیز در این مراسم با قدردانی از کارگران و تبریک هفته کار و کارگر گفت: محور تحقق شعار سال کارگران سخت کوش واحد‌های صنعتی و تولیدی هستند و رسیدگی به مطالبات قشر را جزو برنامه محوری خود می‌دانیم.

وی با تاکید بر لزوم تکریم و تجلیل از کارگران بیان کرد: تجلیل از کارگران و جامعه کارگری تکریم از تولید و کمک به توسعه اشتغال است.

شریفی حضور کارگران در عرصه تولید را موجب پویایی و نشاط اجتماعی دانست و افزود: به همت کارگران امروزه انقلاب اسلامی ایران در همه بخش‌ها صاحب موفقیت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • روز عشق ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر Global Love Day
  • گفت و شنود/ بلا نسبت!
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی