Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با صدور حکمی، سعید باغبانی را به‌عنوان مجری و نماینده مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در اجرای طرح احداث خط لوله انتقال اتیلن غرب کشور منصوب کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، در حکم مرتضی شاهمیرزایی به سعید باغبانی آمده است:

«با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی و به استناد اختیارات ناشی از مفاد تبصره یک ماده (۵۳) قانون محاسبات عمومی کشور مصوب ۱۳۶۶/۰۶/۰۱ مجلس شورای اسلامی، بدینوسیله جنابعالی را به‌عنوان «مجری و نماینده مدیرعامل در اجرای طرح احداث خط لوله انتقال اتیلن غرب کشور» با تأکید بر موارد ذیل منصوب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- راهبری کلیه امور مرتبط با احداث طرح از جمله مهندسی، خرید، اجرا، راه‌اندازی و بهره‌برداری موقت

- به‌کارگیری دانش روز و فنون پیشرفته در حوزه مدیریت پروژه‌های طرح

- راهبری تهیه و تنظیم قراردادها و اسناد مناقصات و انعقاد و امضای قراردادهای لازم

- تعامل و همکاری مستمر با ذی‌حساب طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شرکت

- نظارت و راهبری مسایل مالی طرح از جمله پیش‌بینی بودجه، اصلاح موافقت‌نامه‌ها و ...

- نظارت و راهبری مسایل حقوقی طرح و تعامل با کلیه ذی‌نفعان

- برگزاری جلسات مذاکره با پیمانکاران و مشاوران در راستای حل و فصل اختلافات مطابق مفاد پیمان

- رسیدگی به لوایح تأخیرات و ادعاهای پیمانکاران و مشاوران برای تسویه حساب نهایی پیمان

- تأیید صورت وضعیت‌های موقت، قطعی و تهیه صورتحساب‌های نهایی

- همکاری با کلیه دستگاه‌های نظارتی در رابطه با پاسخگویی به موارد مرتبط با طرح

- به‌کارگیری نیروی انسانی کارآمد و کارشناسان خبره در انجام وظایف محوله با لحاظ پاسخگویی به مدیریت عامل»

سعید باغبانی با  ۲۹ سال سابقه خدمت در صنعت پتروشیمی دارای مدرک مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات و نیز کارشناسی ارشد پدافند غیرعامل گرایش امنیت ملی از دانشگاه علوم و فنون فارابی تهران است.

وی از تیرماه سال ۱۳۹۷ تا اسفند ۱۴۰۰ به‌عنوان مجری احداث خط لوله انتقال اتیلن غرب در شرکت ملی صنایع پتروشیمی مشغول به فعالیت بوده است و از دیگر سوابق سالهای اخیر ایشان می‌توان به سرپرست مدیریت HSEQ و همچنین معاون مدیر کنترل تولید و رئیس کل امور مهندسی تولید در شرکت ملی صنایع پتروشیمی اشاره کرد.

عضویت در هیئت مدیره‌های پتروشیمی‌های جم، مبین، دماوند ،خوزستان و منقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و سال‌ها فعالیت در پتروشیمی رازی از دیگر سوابق اجرایی سعید باغبانی است.

منبع: شانا

کلیدواژه: انتصاب خط اتیلن غرب خط لوله انتقال اتیلن غرب شرکت ملی صنایع پتروشیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهکیلویه و بویراحمد، علی نیک بخت از جوانان انقلابی، توانا و خلاق استان کهگیلویه بویر احمد با پیشنه‌ی موفق به عنوان دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در لنده هم اکنون به عنوان مجری و نماینده بنیاد علوی در سطح استان کهگیلویه و بویر احمد انتخاب و معرفی شد. مهندس نیک بخت با اشاره به تدوین سند توسعه استان در بخش‌های مختلف و استفاده از ظرفیت‌های نخبگان در راستای توانمندسازی مناطق محروم استان گفت:در دوره جدید ماموریت‌های بنیاد علوی، پیشرفت اقتصادی مناطق محروم و روستایی مبتنی بر توانمند سازی، اشتغال زایی و درآمد پایداری اقشار ضعیف خواهد بود. نیکبخت افزود؛ توسعه و ارتقای سلامت با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه و گلوگاه‌های حساس، حضور موثر و اهرمی در توسعه نوآوری‌های نوین سلامت اقشار ضعیف در دستور کار مجموعه‌ی بنیاد علوی است. نماینده بنیاد علوی در استان سومین ماموریت بنیاد را ارتقای عدالت آموزشی با تاکید بر جمعیت دانش آموزی و تامین شرایط خاص برای استعداد‌های برتر اقشار ضعیف برشمرد و گفت: تسهیل‌گران و مجریان شهرستان‌های هدف بنیاد علوی در استان تا نیمه دوم اردیبهشت ماه بعد از گذراندن مراحل مختلف آزمون، ارزیابی شایستگی و مصاحبه تخصصی و فنی توسط بنیاد علوی انتخاب و معرفی می‌شوند

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد