Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@09:30:13 GMT

تفکر و مکتب شهیدان را فراموش نکنیم

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۱۰۲۴

تفکر و مکتب شهیدان را فراموش نکنیم

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین قاضی زاده شامگاه پنجشنبه در پنجمین یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید گردان حمزه سید الشهدا ی شمال کشور در مصلی شهید بهشتی تنکابن اظهار داشت: مازندران همواره مهد ارادت به خاندان عصمت و طهارت بوده و توجه مردمان این دیار به شهدا به نسبت استان‌های دیگر بیشتر است.

وی با اشاره به جایگاه رفیع شهدا و معامله سترگ و بزرگ آنان با خداوند، خاطرنشان کرد: شهدا در معامله با خدا تنها اجرشان را از معبود خود می‌خواستند و درک این جایگاه برای ما امکان پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه دشمنان کشورمان در تمام دوران با تهاجم فرهنگی، نظامی، سیاسی و اقتصادی می‌خواستند کیان نظام اسلامی را به خطر بیندازند، یادآور شد: برگزاری این یادواره‌ها برای آن است که تفکر و مکتب شهدا را فراموش نکنیم.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: با وجود تمامی این هجمه‌ها در زمینه‌های مختلف، حضور جوانان و رزمندگان امروز در این جمع ستودنیست و این همان ادامه راه مکتب شهداست.

این مسئول با تاکید براینکه باید همه تلاش کنند تا حال عمومی جامعه خوب شود، اظهار داشت: سختی‌های بسیاری نظیر فساد، معیشت، سو مدیربت و مشکلات ساختار قدیمی در کشور وجود دارد که امیدواریم با درایت رئیس جمهور، پشتیبانی مجلس و همراهی قوه قضائیه این مشکلات حل و فصل شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از مشکلات اقتصادی بنام جهاد اکبر یادکرد و گفت: پرچم داران جهاد اصغر در این دوران سخت جهاد اکبر باید پرچم داری کنند تا از این مرحله سخت نیز گذر کنیم.

کد خبر 5432824

منبع: مهر

کلیدواژه: سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی بنیاد شهید و امور ایثارگران یادواره شهدا ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا تبریز واکسن کرونا همدان بارش برف ایلام عکس استانها گرگان لیگ برتر فوتبال ایران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۱۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد

ایسنا/گلستان دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی کشور و هیات همراه وارد گلستان شدند.

دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی کشور در راس هیاتی از مسئولان ارشد این نهاد انقلابی وارد گلستان شد.

دیدار با استاندار گلستان، نماینده ولی فقیه در استان، معاون اقتصادی استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه، روسای دانشگاه‌ها و جهادگران جهاد دانشگاهی و همچنین افتتاح فاز نخست دهکده گیاهان دارویی و حضور در جلسه شورای معاونین جهاد دانشگاهی گلستان از برنامه های سفر دوروزه رئیس جهاد دانشگاهی کشور در استان گلستان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • تربیت شدگان مکتب اسلام بهترین ذخایر آن هستند
  • شهید مطهری فرقان انقلاب بود
  • پیروز در جنگ اقتصادی با ادامه راه شهدا رقم می‌خورد
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود