Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@10:04:57 GMT

موظف به پاسخگویی حداکثری به مطالبات مردم هستیم

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۱۹۱۶

موظف به پاسخگویی حداکثری به مطالبات مردم هستیم

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محسن منصوری عصر امروز پنجشنبه پنجم اسفند ماه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان پاکدشت که در محل سالن ابوریحان این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: خداوند متعال را شاکریم که در ایام ماه مبارک رجب و در آستانه مبعث حضرت رسول (ص) این برنامه را برگزار می‌کنیم.

وی با تشکر از زحمات جمارانی فرماندار پیشین پاکدشت افزود: انصافا در طول چهارماه از ایشان جز رعایت اصول و آداب اداری مشاهده نکردم و با کمترین حاشیه امور را پیگیر بودند، اما به صورت طبیعی در تغییر دولت‌ها این تغییرات نیز طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار تهران خطاب به فرماندار جدید تاکید کرد: توقع از فرماندار این شهرستان بسیار سنگین است و حساسیت‌ها و همچنین ظرفیت‌های این شهرستان بسیار بالاست.

منصوری عنوان کرد: وجود مراکز امنیتی نظیر پارچین و سد ماملو در کنار ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی و هچنین ظرفیت منحصر به فرد مردم شهرستان پاکدشت این شهرستان را به شهرستانی با اهمیت در جغرافیای سرزمینی استان تهران تبدیل کرده است.

وی عنوان کرد: مردم شهرستان پاکدشت در زمره شریف‌ترین و عزیز‌ترین مردم استان تهران قرار دارند و وجود خانواده‌های چند شهید در این شهرستان تکالیف مدیریتی ما را سنگین‌تر می‌کند و همه ما وامدار خون شهدا هستیم.

استاندار تهران اظهار کرد: در دولت سیزدهم خود را پاسخگو به مطالبات مردم می‌دانیم و از فرماندار جدید توقع کار شبانه روزی و مجاهدانه دارم.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران تصریح کرد: مدیریت فرماندار باید مبتنی بر فکر، دقیق و هدفمند، مردمداری و بر مدار حرکت مومنانه باشد و کشور را باید مردم پایه اداره کنیم، همچنین در مقیاس ظرفیت و توان مدیریتی مولفه‌های حکمرانی اسلامی را پیاده کنیم.

وی افزود: در واگذاری مسئولیت‌ها مکلفیم انقلابی‌ترین و کارآمدترین افراد را انتخاب کنیم که مشکلات مردم را حل کند و حل مساله مردم مولفه اصلی حکمرانی اسلامی است.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: برخی استدلال می‌کنند که، چون منابع و پول نداریم، نمی‌توانیم کار کنیم و این سخن اشتباه است، چون با علم به این شرایط دولت را تحویل گرفتیم و به برکت وجود مردم و خون شهدا می‌توانیم کار‌های بزرگی انجام دهیم.

منصوری تاکید کرد: از اصول دیگر حکمرانی اسلامی محور قرار دادن روحانیت اصیل در حل مشکلات مردم شهرستان است، چراکه کشور ولایی است و بر همین مبناست که پیشرفت‌های بزرگی در کشور رقم می‌خورد و ممکن است در جایی مدیری به امام جمعه‌ای هم نقد داشته باشد، اما قاعده را نباید به هم بزنیم.

وی همچنین گفت: مسئولان اجرایی بدانند که نماز‌های جمعه پایگاه‌های مردمی و فرهنگی است و باید بی واسطه بین مردم در این مراکز حضور داشته باشند و پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

استاندار تهران افزود: باید در مدیریت جدید کشور کادرسازی انجام شود و ۱۲ فرماندار استان تهران را از میان جوانان انتخاب کردیم و به فرمانداران هم عرض کردم که معاونین و بخشداران را از میان جوانان مومن و ارزشی شهرستان انتخاب کنند.

منصوری اظهار کرد: عقل حکم می‌کند که از تجارب دیگران در مدیریت بهره بگیریم و بر این مبنا عقل در خیلی از جا‌ها از علم پیشی می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه خود می‌دانم که به صورت ویژه مشکلات شهرستان پاکدشت را مرتفع کنم و از مواردی که مقام معظم رهبری از مسئولین مطالبه کرده اند کارسپاری به گروه‌های جهادی و مردمی است و باید این مطالبه معظم له را عملیاتی کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اختلاف روسیه و اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین استاندار تهران محسن منصوری مطالبات مردم مذاکرات وین اختلاف روسیه و اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین استاندار تهران شهرستان پاکدشت استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک

فرماندار آبیک از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد. - اخبار استانها -

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • اتصال استان به راه آهن از مطالبات مردم است/ لب تشنه در کنار آب
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار