Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@07:58:40 GMT

عدالت در توزیع منابع ورزشی رعایت نشده است

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۲۵۴۹

عدالت در توزیع منابع ورزشی رعایت نشده است

 حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده پنجشنبه شب در دیدار با معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان هرمزگان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، افزود:اعتبارات که در حوزه ورزش به استان تزریق می‌شود، نمی‌تواند نقیصه باقی‌مانده در ورزش که از سالیان گذشته باقی مانده است را جبران ‌کند لذا انتظار می رودمنابع و اعتباراتی را می‌توان از طریق مسوولیت‌های اجتماعی صنایع استان به حوزه ورزش تزریق شود تا بخشی از مشکلات زیرساختی حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با تاکید بر تدوین و تهیه بانک اطلاعاتی امکانات ورزشی شهرستان‌های هرمزگان،ادامه داد: محرومیت‌های جدی در شرق هرمزگان در حوزه امکانات و تجهیزات ورزشی وجود دارد که باید برنامه‌ای دقیق مبتنی بر بانک اطلاعاتی تدوین و پیگیری شود.

امام جمعه بندرعباس، با اشاره به ظرفیت‌های هرمزگان در حوزه‌ ورزش‌های زورخانه‌ای و باستانی،افزود: در این ورزش علاوه بر فعالیت‌های جسمانی، فرهنگ خاصی را نیز به همراه دارد که می‌تواند به سایر ورزش‌های دیگر نیز تزریق کرد وتوسعه و گسترش ورزش‌های زورخانه‌ای به سمت شرق و غرب استان هرمزگان در دستور کار قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، ضمن تاکید بر حمایت از ورزشکاران هرمزگانی، تصریح کرد: هرمزگان ظرفیت‌های خوبی را از نظر نیروی انسانی دارد و می‌توان گفت که آمادگی جوانان در حوزه‌های مختلف ورزشی بالا است.

وی، با بیان این نکته که در اغلب رشته‌های ورزشی چهره‌هایی در سطح ملی حضور پیدا کرده‌اند، بیان کرد: متاسفانه حمایت زیادی از ورزشکاران هرمزگانی انجام نشد و این افراد با جزئی‌ترین مشکلات روبرو بودند. به همین جهت کم‌کم از میدان رقابت خارج شدند و باعث بروز آسیب‌های زیادی برای جوانان شد.

امام جمعه بندرعباس، حمایت از ورزشکاران را منشاء گسترش تفکر ورزش دوستانه در میان جوانان دانست و تشریح کرد: در صورت نبود حمایت از ورزشکاران این تفکر در جامعه کور خواهد شد و احیاء آن در آینده نیز بال چالش‌هایی روبرو است.

 حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با ذکر این نکته که خود من نیز از دوران جوانی علاقه‌مند به ورزش بودم، عنوان کرد: دغدغه خاصی نسبت به حوزه ورزش استان دارم و امیدوارم جدیت قابل قبولی برای تحقق توسعه و تحول در این زمینه وجود داشته باشد، اظهار امیدواری کرد با انتصاب آقای خادمی‌نسب اقدامات موثری برای ایجاد تحول در حوزه ورزش هرمزگان ایجاد شود.

برچسب‌ها محمد عبادی زاده هرمزگان بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد عبادی زاده هرمزگان بندرعباس محمد عبادی زاده هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۲۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، علی جم در همایش بزرگ ایمنی و در جمع مدیران، کارشناسان و تکنسین‌های حوزه بهره برداری با تاکید بر ضرورت رعایت ایمنی فردی و گروهی، افزود:بستن کمربند ایمنی در هنگام صعود از تیر برق، بررسی فرسودگی پایه‌ها پیش از صعود و به کارگیری لوازم ایمنی از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌بایست موردتوجه قرار گیرد.


وی اضافه کرد: در سال گذشته ۴.۵ میلیارد تومان برای خرید لوازم فردی و گروهی هزینه شد و به تعداد هر برق کارشبکه چهار دست لباس کار توزیع شد.


این مسئول یادآور شد: محیط کارگاهی به محض خروج از خودرو ایجاد شده و مکلف هستید که کلاه و دستکش را به عنوان یک ابزار ایمنی فردی مورد استفاده قرار دهید.


وی خاطرنشان کرد: کارت ایمنی روی خودرو‌های عملیاتی نیز باید روزانه توسط گروه عملیاتی تکمیل و توسط مدیران مربوطه رویت و به امضا برسد.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اظهار کرد: رعایت موارد ایمنی، صرفا برای حفاظت شما است و حفظ نیروی انسانی به عنوان یک ارزش سازمانی برای ما در صنعت برق دارای اهمیت بسزایی است.

دیگر خبرها

  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود