Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان  سمنان - حسینی می گوید: امسال ۶۵ پرونده در زمینه تولید و عرضه محصولات دامی و پروتئینی غیر بهداشتی در طی بازرسی‌های کارشناسان دامپزشکی از مراکز عرضه و تولید در مراجع قضایی تشکیل شده است که برای ۶۰ پرونده حکم صادر و ۲۸ پرونده در دست اقدام است.

 از ابتدای فروردین تا پایان دی سال گذشته ۱۰۶ پرونده در زمینه تولید و عرضه محصولات دامی و پروتئینی غیر بهداشتی در مراجع قضایی استان سمنان تشکیل شد که ۴۶ پرونده رسیدگی شد و ۳۶ پرونده در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶۵ محموله غیر مجاز در زمینه حمل غیرمجاز دام و فرآورده‌های دامی با نظارت هوشیارانه کارشناسان دامپزشکی از ابتدای فروردین تا پایان دی امسال شناسایی و توقیف شد.

وی خاطرنشان کرد: ۲۰۸ هزار و ۱۶۵ راس دام و ۱۹ میلیون و ۶۸۹ هزار و ۴۹۳ قطعه طیور در کشتارگاه‌های استان سمنان از ابتدای فروردین تا پایان دی کشتار شد و استان سمنان در زمینه تامین گوشت دام و طیور کمبودی ندارد و مازاد تولید استان در بازار استان‌های همجوار عرضه می‌شود.

۱۰ هزار و ۵۲۷ کیلوگرم گوشت دامی غیر بهداشتی و ۹۷ هزار و ۵۸۹ کیلوگرم گوشت طیور غیر بهداشتی در طی نظارت کارشناسان دامپزشکی از کشتارگاه‌های استان سمنان از ابتدای فروردین تا پایان دی امسال معدوم سازی شد.

انتهای پیام / ن 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محموله غیرمجاز فراورده های دامی استان سمنان غیر بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۲۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین

سیامک پزشکی فر رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: ارزش ریالی جرایم متخلفین معادل ۳۶ میلیارد ریال بوده که از این مبلغ ۱۲ میلیارد ریال وصول شده است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین معضلات حوزه مسکن، سوداگری مشاوران املاک است و این افراد در گرانفروشی مسکن و اجاره‌بها نقش اساسی دارند و از این رو باید نسبت به ساماندهی فعالیت‌های آنها اقدام شود.

پزشکی فر اضافه کرد: به منظور تنظیم و کنترل املاک و مستغلات، گشت‌هایی در استان قزوین از سال گذشته آغاز شده و تاکنون از بین ۲ هزار و ۶۴۶ بازدید در سطح استان ۷۴۳ مورد تخلف ثبت شده است.

وی، نداشتن پروانه کسب، نرخنامه، نداشتن کد رهگیری، صادر نکردن فیش رسید کمیسیون وجوه دریافتی و گران فروشی در بحث اخذ کمیسیون‌های مصوب استان را عمده تخلفات محرز در بنگاه‌های املاک برشمرد.

رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: گشت‌های مشترک نظارتی با همراهی دستگاه‌های حاضر تا ساماندهی بازار مسکن و زمین ادامه دارد و اجازه تخلف به مشاورین املاک نخواهیم داد و با متخلفان به صورت جدی برخورد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳