Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون والیبال برای میزبانی از رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا روز شنبه تصمیم‌گیری خواهد کرد.

خبرگزاری میزان - پس از اعطای میزبانی رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۲ به شهر ارومیه، موضوع بدهی قدیمی و چند میلیاردی باشگاه شهرداری ارومیه که از سال ۱۳۹۵ و از زمان حضور خانواده تراویسا به وجود آمده بود سوژه رسانه‌ها شد و باعث شد این میزبانی با اما و اگرهایی روبرو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه شهرداری ارومیه زیر بار یک بدهی بین‌المللی و سنگین ۲۰ میلیاردی قرار دارد و این در حالیست که این باشگاه طبق آخرین اولتیماتوم فدراسیون والیبال، فرصتی برای پرداخت بدهی میلیاردی خود ندارد و حتی به گفته داورزنی برای میزبانی ارومیه در کنفدراسیون والیبال آسیا ریش گرو گذاشته‌اند، زیرا باید تا ۲ هفته پیش شهر و هتل میزبان معرفی می‌شدند.

با وجود این اولتیماتوم‌ها تاکنون مدیران باشگاه شهرداری ارومیه اقدامی برای حل و فصل این مشکل و پرداخت بدهی‌ها انجام نداده‌اند و به این ترتیب به نظر می‌رسد هواداران پرشور ارومیه‌ای باید قید میزبانی از جام باشگاه‌های آسیا را بزنند.

از همین رو فردا (شنبه) در جلسه‌ای فوق‌العاده در فدراسیون والیبال در مورد میزبانی ارومیه از جام باشگاه‌های آسیا تصمیم گیری خواهد شد، اما شنیده‌ها حاکیست که فدراسیون والیبال تصمیم دارد میزبانی از رقابت‌های نوجوانان آسیا که در اصفهان بود را به شهر ارومیه بسپارد و در مقابل شهر اصفهان با توجه به شرایط مناسب مالی باشگاه سپاهان اصفهان به جای ارومیه میزبان جام باشگاه‌های آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا معرفی شود.

لازم به ذکر است جام باشگاه‌های آسیا در نیمه دوم اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد و علاوه بر تیم قهرمان لیگ برتر ۱۴۰۰ ایران، امکان حضور یک تیم دیگری از ایران به عنوان میزبان رقابت‌ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: پورایراندوست: ارومیه مشکلی برای میزبانی ندارد/ برای تسویه با تراویسا و پسرش وکیل گرفته‌اند

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال شهرداری ارومیه جام باشگاه‌های آسیا محمد رضا داورزنی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرداری ارومیه والیبال فدراسیون والیبال شهرداری ارومیه جام باشگاه های آسیا محمد رضا داورزنی جام باشگاه های آسیا فدراسیون والیبال شهرداری ارومیه رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۳۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد

ایسنا/مازندران مسابقات والیبال دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۲ استان‌های شمالی کشور روز دوشنبه،۱۰ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه شمال آمل شروع شد.

تیم‌های شرکت کننده دراین دوره از مسابقات روز دوشنبه در محل برگزاری این مسابقات با حضور مسئولان دانشگاهی و سرپرست‌های تیم‌های شرکت کننده از مقابل جایگاه ویژه مسابقات رژه رفتند.

رییس دانشگاه شمال آمل درخصوص تیم‌های شرکت‌کننده دراین دوره از مسابقات گفت، در این مسابقات هفت تیم از دانشگاه‌های استان‌های گیلان، مازندران و گلستان شرکت کردند و به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند.

حسین رنجبر افزود: تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات در دو گروه سه و چهار تیمی با هم رقابت و در نهایت دو تیم از هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این مسابقات به مدت یک هفته به میزبانی سالن ورزشی شمال مرعش دانشگاه شمال آمل برگزار می‌شود، تصریح کرد، تیم قهرمان این دوره از مسابقات به عنوان تیم منتخب منطقه ۲ به مسابقات سراسری والیبال دانشجویان پسر دانشگاه‌ها وموسسات آموزش عالی صعود خواهد کرد.

رییس دانشگاه شمال آمل با اشاره به اینکه این دانشگاه به واسطه برخورداری از امکانات زیر ساختی و سالن‌های مجهز میزبانی این مسابقات را برعهده گرفته است، گفت: وزارت علوم نیز با توجه به این وضعیت و درخواست دانشگاه شمال این میزبانی را به این واحد دانشگاهی واگذار کرد.

 رنجبر اضافه کرد، شهرستان آمل به عنوان یکی از قطب‌های اصلی والیبال درکشور شناخته می‌شود و به همین خاطر والیبال دراین شهرستان از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است.

وی یادآور شد، برگزاری این مسابقات درسطح دانشجویی باعث شناسایی استعدادهای جدید دراین رشته ورزشی ومعرفی به تیم‌های شرکت کننده درلیگ‌های والیبال درسطح لیگ‌های مختلف خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان