Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - علی قیطانی گفت:با رفع مشکلات تعاونی ها، تعداد قابل توجهی از اهالی روستا‌های مرزی استان و عشایر می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند و با همدلی و همکاری بیشتر نسبت به مسایل پیرامونی خود بپردازند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری اردبیل در جلسه با مدیران تعاونی‌های مرزنشینان سراسر استان گفت: مردم مناطق مرزی بطور مستقیم باید از منافع و مزیت‌های تعاونی‌ها برخوردار شوند و کالا‌های یارانه دار در اختیار این قشر زحمتکش قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیطانی هدف از تشکیل این جلسه را رفع مشکلات و طرح مسایل چندین ساله تعاونی‌ها بر شمرد و گفت: باید کار گروهی با حضور نمایندگانی از دفتر امور روستایی، معاونت امور اقتصادی استانداری، اداره کل تعاون و یک نفر به نمایندگی تعاونی‌های مرزنشینان تشکیل شود تا نسبت به تهیه و دسته بندی کارشناسی مسائل و پیشنهادات تصمیمات اساسی گرفته شود.

او می‌گوید: با تشکیل این کارگروه و اتخاذ تصمیمات کارشناسی، مشکلات در سطح استانی و ملی پیگیری و در نهایت به یک نتیجه مطلوب ختم خواهد شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعاون روستایی مرزنشینان مناطق مرزی مشکلات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۳۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای درجه‌های ۷ شهرداری استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری اردبیل، سیدکمال‌الدین میرجعفریان در جریان اهدای درجه شهرداری بیله‌سوار به شهردار این شهر، گفت: درجه شهرداری‌ها بر اساس ۳ شاخص جمعیت شهر، موقعیت شهر از لحاظ تقسیمات کشوری و درآمد مستمر و خالص شهرداری‌ها تعیین می‌شود.
وی افزود: بر اساس این درجات، شهرداری می‌تواند از اعتبارات و منابع ملی بهره بیشتری ببرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل اظهار کرد: بر این اساس، درجه شهرداری هیر از ۲ به ۴، قصابه از ۱ به ۳، نمین از ۵ به ۷، اسلام‌آباد از ۱ به ۳، بیله‌سوار از ۵ به ۷، پارس‌آباد از ۸ به ۹ و گیوی از ۴ به ۶ ارتقا یافته است.

دیگر خبرها

  • ساماندهی جمعه مسجد اردبیل با تشکیل هیأت راهبردی تسریع می‌یابد
  • پاتوق‌های دخترانه به همت کانون‌های مساجد در اردبیل تشکیل می‌شود
  • دشمنان برای فروپاشی پایه‌های کشور از فرشته‌ای به نام زن استفاده می‌کنند
  • ارتقای درجه‌های ۷ شهرداری استان اردبیل
  • مقطع سطح ۴ در حوزه علمیه خواهران اردبیل اجرا می‌شود
  • بررسی مشکلات رانندگان حمل و نقل عمومی در مرز مهران‌
  • اعلام برنامه‌های روز دختر در لرستان
  • ۷۷ کانون تخصصی خواهران در مساجد آذربایجان‌شرقی فعال است
  • شوراهای اسلامی در احصاء مطالبات مردم و ارائه راهکار برای رفع چالش‌ها پیشگام باشند
  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس