Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان اظهار کرد: با صدور دستورات ویژه قضایی، اقدامات لازم به منظور پهلوگیری یک فروند کشتی خارجی حامل ۷۰ هزار تن جو وارداتی در بندر شهید رجایی بندرعباس انجام شد و هم اکنون این محموله بزرگ به وسیله صد‌ها دستگاه کامیون در حال بارگیری و ارسال به اقصی نقاط کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه ضمن قدردانی از ادارات و دستگاه‌هایی که در این رابطه با مسئولان قضایی همکاری داشته اند، گفت: عدم پهلوگیری این کشتی در موعد مقرر باعث شده بود ۷۰ هزار تن جو وارداتی، ماه‌ها بر روی دریا معطل بماند که خوشبختانه با اقدام به موقع دستگاه قضایی و همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی مربوطه، ضمن انجام آزمایش‌های لازم و تأیید سلامت کالا، هم اکنون پس‌از رفع تمامی موانع و با توجه به تسهیل در فرآیند ترخیص، این کشتی در بندر شهید رجایی بندرعباس پهلوگیری کرده و عملیات تخلیه محموله آن در حال انجام است تا از این طریق، بخش قابل توجهی از غله مورد نیاز کشور تأمین شود.

قهرمانی همچنین تصریح کرد: همواره در دستورات قضایی به منظور تعیین تکلیف اقلام وارداتی، اعتماد فروشندگان خارجی، اعتبار تجار و بازرگانان داخلی و سلامت کالا‌ها و محموله‌ها به عنوان خط قرمز ما، مد نظر و مورد توجه است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بیان کرد: مقرر شده است به منظور صیانت از حقوق عامه، کشتی‌هایی که در لنگرگاه و اسکله‌های بندر شهید رجایی بندرعباس آماده پهلوگیری هستند به صورت دوره‌ای توسط دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان مورد رصد و نظارت ویژه قرار گیرند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: جو وارداتی هرمزگان بندرعباس بندر شهید رجایی دستور قضایی مجتبی قهرمانی بندر شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۳۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار این شهر توسط عضو شورای شهر ربوده شد

به گزارش خبرآنلاین، رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) گفت: عضو شورای شهر بندر امام با دستور قضایی تا اطلاع ثانوی از حضور در شورای شهر تعلیق شد.

ایسنا در خبری نوشت: عزیز مراد حسین‌پور اظهار کرد: با توجه به ارجاع پرونده عضو شورای شهر به شعبه ۱۰۲ کیفری بندر امام خمینی (ره) مبنی بر اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، صدور قرار نظارت قضایی با موضوع منع اشتغال به فعالیت عضویت در شورای شهر و موارد نظیر آن برای متهم صادر شد.

وی افزود: امنیت روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است و القاب و عناوین افراد به هیچ وجه مانع اجرای قانون در مورد آنان نخواهد شد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901751

دیگر خبرها

  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • ۱۰۰۰ کانتینر کالای بدون هویت در بندر شهید رجایی شناسایی شد
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه از فرآیند امور در بزرگترین و تخصصی‌ترین بندر کانتینری کشور
  • دستگاه‌های مسوول در بندر شهید رجایی باید به وحدت رویه برسند
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • نظارت میدانی رییس قوه قضاییه از روند کار بندر شهید رجایی
  • ترخیص همه نهاده‌های وارداتی از بندر امیرآباد
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • شهردار این شهر توسط عضو شورای شهر ربوده شد