Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان اداری و استخدامی کشور، سلام سفاف وزیر توسعه اداری جمهوری عربی سوریه و هیأت همراه در راستای تقویت و توسعه اداری، آشنایی با ساختارهای سازمانی، توسعه منابع‌انسانی و ساماندهی نیروی انسانی، ۴ اسفند ماه از مرکز آموزش مدیریت دولتی و سازمان ملی بهره‌وری ایران بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این دو مجموعه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف هیأت سوری از بازدید سازمان ملی بهره‌وری، آشنایی با فعالیت‌های این سازمان و استفاده از تجربیات و دانش این سازمان و تعریف پروژه‌های مشترک آموزشی و پژوهشی بود.

در حاشیه این بازدید ورکشاپی با موضوع مدیریت کیفیت با حضور علیرضا یوسف‌زاده برگزار شد. در این ورکشاپ موضوعاتی چون مدیریت کیفیت، تاریخچه، کنترل کیفیت، EFQM و تعالی سازمانی پرداخته و بررسی شد.

بازدید از مرکز آموزش مدیریت دولتی

سلام سفاف وزیر توسعه اداری جمهوری عربی سوریه و هیأت همراه جهت آشنایی با ساختار سازمانی و فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی مرکز آموزش مدیریت دولتی، صبح چهارشنبه ۴ اسفندماه ۱۴۰۰ در مرکز آموزش مدیریت دولتی حضور یافت و با شهلا سهرابی رئیس مرکز ملاقات و گفتگو کرد.

این نشست در راستای دیپلماسی اداری، تقویت روابط دوستانه و همکاری‌های مشترک میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه و تأکید بر روابط راهبردی دو کشور در چهارچوب هماهنگی میان طرفین در زمینه توسعه اداری، آشنایی با ساختارهای سازمانی، توسعه منابع‌انسانی و ساماندهی نیروی انسانی در مرکز آموزش مدیریت دولتی برگزار شد.

سهرابی رئیس مرکز نیز در این نشست به تفصیل ساختار، وظایف و فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در مرکز را تشریح و بیان کرد: توانمندسازی مدیران و کارکنان دولت از طریق اجرای برنامه‌های آموزشی و توسعه‌ای در راستای ارتقای دانش، مهارت‌ها و شایستگی‌ها و تعالی اخلاق حرفه‌ای سرمایه‌های انسانی در دستگاه‌های اجرایی کشور و همچنین ساماندهی و هدایت شبکه‌های علمی و پژوهشی در حوزه آموزش و پژوهش در نظام اداری در جهت هم‌افزایی در تولید و انتقال دانش به‌روز و اثربخش و کارآمد، به مدیران و کارکنان نظام اداری از اهداف مرکز آموزش مدیریت دولتی است.

کد خبر 5433034

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان اداری و استخدامی کشور سوریه نیروی انسانی سازمان بهره وری ایران اوکراین وزارت جهاد کشاورزی قیمت نفت بانک مرکزی ایران مجمع کشورهای صادرکننده گاز قیمت سکه بهار آزادی سید رضا فاطمی امین وزارت صنعت معدن و تجارت بورس جنگ اوکراین قیمت دلار علی اکبر محرابیان روسیه جواد اوجی مرکز آموزش مدیریت دولتی توسعه اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!

به‌کارگیری منشی‌های زن در ادارات دولتی ممنوع شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی‌های زن خبر داد.

استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان‌های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان‌ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

 

دیگر خبرها

  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • یک مقام دولتی عنوان کرد؛ ارتباط شبه سوییفت با برخی کشور‌ها داریم
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات سازمان همکاری اسلامی