Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در دیدار با عدنان عفراویان با اشاره به نقش آفرینی خاطره‌انگیز این هنرمند خوزستانی در فیلم سینمایی باشو غریبه کوچک گفت: هنرمندان سرمایه‌های ارزشمند فرهنگی کشور هستند و باید منزلت  و جایگاهشان پاس داشته شود. آقای عفراویان نیز یکی از همین سرمایه‌های ارزشمند سینمایی استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوروند ضمن ابلاغ سلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دکتر اسماعیلی پیگیر شرایط و مشکلات شما هستند و آمادگی خود را برای هرگونه کمک به شما اعلام کرده‌اند.

همچنین در این دیدار پوراحمدی، مشاور وزیر و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر در تماس تلفنی با عفراویان جویای وضعیت معیشتی وی شد و قول مساعد  برای رسیدگی به درخواست های بازیگر نقش باشو را داد.

عفراویان در این دیدار ضمن بازگو کردن خاطراتی از بازی در فیلم باشو غریبه کوچک از مشکلات شخصی و معیشتی خود مطالبی را بیان کرد.

وی ضمن قدردانی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: حمایت وزیر فرهنگ و صندوق اعتباری هنر در این شرایط برایم بسیار ارزشمند است.

از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به پاس تلاش‌های عدنان عفراویان در حوزه فرهنگ و هنر خصوصاً نقش آفرینی در یکی از آثار ماندگار سینمای ایران هدیه نقدی و لوح تقدیر به این هنرمند اهدا شد.

در این دیدار دکتر ناصر چنانی معاونت هنری و سینمایی و سید امین سپهریان رئیس اداری سینمایی و نماینده صندوق اعتباری هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عدنان عفراویان صندوق اعتباری هنر فرهنگ و ارشاد اسلامی صندوق اعتباری هنر وزیر فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۴۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید بهروان، در جریان بازدید از چاپخانه‌ها و صنایع تولیدی شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه، اظهار کرد: با توجه به شعار سال، سلسله نشست‌هایی پارسال در راستای «رشد تولید، مهار تورم» با حضور اساتید برجسته صنعت چاپ، به صورت مجازی برگزار شد.

وی گفت: در این بررسی‌ها تاکید شد فعالین صنعت چاپ برای حفظ جایگاه خود، نیازمند تغییر رویه و ریل گذاری جدید هستند چرا که با رعایت نکردن این مقوله در آینده‌ای نه چندان دور از این چرخه حذف خواهند شد.

معاون برنامه ریزی دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حفظ جایگاه فعالان صنعت چاپ به عنوان صنایع مادر باید در دستور کار ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها قرار گیرد.

بهروان ادامه داد: صنعت چاپ به عنوان تاثیرپذیر می‌تواند در راستای صادرات محصولات تولیدی کشور نقش آفرین باشد.

معاون برنامه ریزی دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: افزایش تولید و فعال بودن صنایع غذایی و شیمیایی نیز می‌تواند به ارتقا و گسترش فعالیت‌های صنعت چاپ کمک کند.

بهروان گفت: از جمله تأکیدات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای پاسداشت زبان فارسی، عدم درج عناوین بیگانه بر روی محصولات داخلی است که باید مورد توجه ویژه باشد.

در این سفر یک روزه از فعالیت و نحوه بکارگیری از دستگاه‌های چاپ در شرکت‌های شهرک‌های صنعتی کاوه ساوه بازدید شد.

کد خبر 6098326

دیگر خبرها

  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صنایع کوچک
  • افزایش ۲ برابری ضمانت‌نامه‌های اعتباری و غیراعتباری صندوق سرمایه‌گذاری صنایع کوچک
  • سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک افزایش یافت
  • در راستای جهش تولید؛ افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌ها
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی