Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلالی ها در حال دست به دست کردن سندی علیه دروازه بان پرسپولیس هستند

گویا در تنش های بین استقلال و پرسپولیس، نوبت حامد لک رسیده که در متن حاشیه ها قرار بگیرد.

به گزارش طرفداری، بعد از اینکه به صورت رسمی اعلام شد محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی باید به سربازی بروند، تنش ها بین دو باشگاه استقلال و پرپسولیس بالا گرفته است؛ از مصاحبه مربیان دو تیم علیه یکدیگر تا اسناد و مدارکی که کانال های هوادارای رو می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از پیروزی استقلال مقابل فجرسپاسی، نوشادی به موضوع معافیت وحید امیری کنایه زد و همین اتفاق باعث شد یحیی گل محمدی از مربی بدنساز استقلال بخواهد حد و حدود خود را بداند.

البته جنگ بین هواداران دو تیم از مدت ها قبل شروع شده و کانال های هواداری هرروز به یکی از بازیکنان حریف حمله می کنند، تنشی که حالا به حامد لک، دروازه بان پرسپولیس رسیده است.

در صفحات هواداری استقلال در فضای مجازی، نامه ای در حال دست به دست شدن است که آبی ها مدتی هستند مربوط به احضاریه حامد لک به دادگاه است.

در این نامه البته ذکر شده حامد لک باید روز 16 فروردین ماه سال 1401 به خاطر شکایت  امیرحسین پورآقا (توپ جمع کن تبریزی) در دادگستری آذربایجان شرقی حاضر شود و از خود دفاع کند.

با این حال نکته ای که در این خصوص وجود دارد این است استقلالی ها کنار انتشار این احضاریه، مدعی هستند حامد لک به 6 ماه حبس محکوم شده است.

در نهایت باید دید این تنش ها و جنگی که بین اعضا، هواداران و پیشکسوتان دو تیم شروع شده چه خواهد شد و چه زمانی دو طرف از این ماجراها و سند رو کردن علیه یکدیگر دست می کشند.

اخبار داغ 

توافق پرسپولیس با یک مهاجم ازبکستانی گل طارمی به لاتزیو از روی نقطه پنالتی (لاتزیو 1-1 پورتو) واکنش کیه‌لینی به جنگ روسیه و اوکراین: امیدوار بودم که دیپلماسی این مشکل را حل کند نه جنگ گل زیبای اوبامیانگ به ناپولی (ناپولی 1-4 بارسلونا) 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۴۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب های ورزشی که معالجه دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه دست گچ علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه های ویژه ای برای بهبود کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان این که بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می تواند تیمش را همراهی کند اما این که در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه بان های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901048

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • عکس| گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • هوش مصنوعی ChatGPT دادگاهی می‌شود!
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟
  • مربی اسبق استقلال عزادار شد
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • پنالتی عبدالکریم حسن، هر دو دست گلر پرسپولیس را شکست!