Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@12:58:33 GMT

سلب میزبانی روسیه؛ فینال به پاریس رفت

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۴۴۸۹

سلب میزبانی روسیه؛ فینال به پاریس رفت

اتحادبه فوتبال اروپا یوفا تصمیمش را گرفته و میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپای این فصل را از سن پترزبورگ سلب کرد. 

به گزارش تابناک ورزشی، حمله روسیه به خاک اوکراین باعث شد یوفا با وجود بی‌میلی اولیه، میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا 2022 را از سن پترزبورگ بگیرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، در جلسه امروز کمیته اجرایی یوفا مقرر شد میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا 2022 از شهر سن پترزبورگ روسیه گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل این موضوع، تهاجم نظامی ارتش روسیه به خاک اوکراین است. یوفا تصمیم گرفته شهر پاریس را به عنوان میزبان فینال لیگ قهرمانان 2022 انتخاب کند و استادو فرانس، میزبان این مسابقه خواهد بود. استادو فرانس در سال 2016 میزبان دیدارهای افتتاحیه و فینال یورو بود.

بیانیه یوفا در خصوص اعطای میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا به شهر پاریس به شرح زیر است:

کمیته اجرایی یوفا تصمیم گرفته محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 22-2021 را از سن پترزبورگ به استادو فرانس در سن دنیسِ پاریس منتقل کند. این بازی طبق موعدد مقرر روز 28 می 2022 برگزار خواهد شد. یوفا مراتب قدردانی خود از امانوئل مکرون، ریاست جمهوری فرانسه بابت کوشش‌هایش جهت انتقال میزبانی فینال به پاریس، قدردانی می‌کند. 

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اختلاف روسیه و اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین مقدماتی جام جهانی لیگ قهرمانان اروپا حمله روسیه به اوکراین سلب میزبانی مذاکرات وین اختلاف روسیه و اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا سن پترزبورگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۴۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 2-1 مقابل بایرن مونیخ (2016/5/3) / فیلم

8 سال از تقابل تیم های گواردیولا و سیمئونه در آلیانز آرنا گذشت.

دانلود (36MB)

دیگر خبرها