Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@20:55:47 GMT

تغییر بزرگ در لیگ قهرمانان آسیا به سود عربستان

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۳۵۲۰

تغییر بزرگ در لیگ قهرمانان آسیا به سود عربستان

به گزارش ReNgo-sport، در لیگ قهرمانان آسیا هر تیمی می‌تواند از سه بازیکن خارجی به علاوه یک سهمیه آسیایی استفاده کند، اما به دنبال درخواست باشگاه‌های عربستانی برای افزایش سهمیه بازیکنان خارجی، کنفدراسیون فوتبال آسیا به درخواست آن‌ها پاسخ مثبت داد.

AFC سهمیه بازیکنان خارجی در لیگ قهرمانان آسیا را رسماً افزایش داد به طوریکه هر تیمی می‌تواند از ۵ بازیکن خارجی به علاوه یک بازیکن آسیایی استفاده کند و این قطعا به سود تیم‌های عربستانی است چرا که تنها در لیگ عربستان تیم‌ها اجازه استفاده از ۷بازیکن خارجی را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این تغییرات از فصل ۲۰۲۳- ۲۰۲۴ اجرا خواهد شد و تا آن زمان ممکن است سایر کشور‌های عربی هم سهمیه بازیکن خارجی را در لیگ‌های داخلی خود افزایش دهند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا عربستان بازیکن خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۳۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاوه بر ۲ انتخابی بزرگ؛ چه فرنگی‌کارانی به بوداپست می‌روند؟

جدای از مصاف مهم محسن‌نژاد - ده‌بزرگی و گرایی – اسماعیلی که قرار است در تورنمنت رنکینگ‌دار بوداپست اتفاق بیفتد، تعداد دیگری از مدعیان کشتی فرنگی نیز به این رقابت اعزام خواهند شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق چرخه اعلام شده از سوی کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی درخصوص دو وزن 60 و 67 کیلوگرم که دو مدعی اصلی هر دو وزن قرار است در تورنمنت مجارستان با هم برای رسیدن به دوبنده وزن المپیکی تیم ملی رقابت کنند، نفرات دیگری نیز با دو هدف عازم این جام خواهند شد.

تعدادی از نفرات برتر جام تختی و مدعیان اوزان غیر المپیکی با هدف انتخاب تیم‌های شرکت‌کننده در امیدهای جهان و جهانی اوزان غیرالمپیکی به بوداپست اعزام می‌شوند.

چراکه باتوجه به تعداد زیادی از مدعیان اوزان غیرالمپیکی که نتوانستند در وزن المپیکی به عضویت تیم ملی کشورشان درآیند و همچنین آن دسته از مدعیانی که درنهایت سهمیه المپیک را نمی‌گیرند، خود را برای شرکت در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی آماده می‌کنند و این رقابت‌ها قطعا از سطح بالایی برخوردار خواهد بود.

اگرچه به نظر می‌رسد باتوجه به تفاوت سطح پویا دادمرز با سایر رقبای سبک وزن داخلی، او حضورش در آلبانی – درصورت صدور ویزا برای تیم ایران- قطعی کرده باشد اما در سه وزن دیگر هنوز ملی‌پوشان مشخص نشده‌اند.

در 63 کیلوگرم احتمالا رقابت دیگری بین ایمان محمدی و میثم دلخانی با اعزام به تورنمنت‌های خارجی به جریان بیفتد و نفر برتر صاحب دوبنده تیم ملی شود.

در 72 و 82 کیلوگرم هم باتوجه به رضایت‌بخش نبودن عمکرد نفرات اعزامی به قهرمانی آسیا، رقابت همچنان بین مدعیان در جریان است، خصوصا در 82 کیلوگرم که به محمدعلی گرایی هم اجازه ورود به چرخه این وزن داده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • علاوه بر ۲ انتخابی بزرگ؛ چه فرنگی‌کارانی به بوداپست می‌روند؟
  • غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم
  • سهمیه‌ کشورها در فصل آینده باشگاه‌های آسیا تعیین شد
  • سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا؛ نیم تیم کمتر از عربستان!
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • کاهش سهمیه‌های باشگاهی ایران در آسیا
  • تعیین سهمیه‌ کشورها در فصل آینده؛ ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!