Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت ترانفسر مارکت دو گزینه ازبک برای انتقال به پرسپولیس را رونمایی کرد.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس که در روزهای اخیر مذاکرات زیادی برای جذب مهاجم خارجی با گزینه های مختلف انجام داد در نهایت با یک بازیکن ازبکستانی به توافق رسید.

قرار است این بازیکن امشب برای حضور در تست‌های پزشکی وارد کشورمان شود و در صورت مثبت بودن پاسخ این تست‌ها با سرخ پوشان قرارداد ببندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه سایت «ترانسفر مارکت» که به نقل و انتقالات احتمالی تمام باشگاه ها می پردازد دو گزینه ازبک را برای انتقال به باشگاه پرسپولیس معرفی کرد.

گزینه اول جسور حکیموف مهاجم ازبکستانی است که اکنون بازیکن آزاد است و باشگاهی ندارد و می تواند به صورت رایگان به پرسپولیس منتقل شود. این بازیکن سابقه بازی تمام رده های سنی تیم ملی ازبکستان را دارد. ارزش این مهاجم ۱۵۰ هزار یورو است.

گزینه دومی که سایت «ترانسفر مارکت» به عنوان گزینه انتقال به پرسپولیس مطرح کرد شرزود تمیروف وینگر ازبک عضو باشگاه پاختاکور است. ارزش این هافبک ملی پوش ازبک در این سایت ۳۵۰ هزار یورو است.

البته سایت «چمپیونات» ازبکستان دو روز پیش اشاره کرده بود که شرزود تمیروف گزینه اصلی انتقال به باشگاه پرسپولیس است و این رسانه ازبک نوشته بود: پاختاکور قبل از فصل جدید می‌تواند یک انتقال دیگر انجام دهد. شرزود تمیروف ممکن است به باشگاه پرسپولیس ایران برود. اگر مذاکرات به نتیجه مثبت برسد، این انتقال می‌تواند انجام شود.

هافبک ازبک در لیگ کشورش در ۱۸ بازی برای پاختاکور ۸ گل به ثمر رساند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس سفر به قطر قیمت پرسپولیس باشگاه پاختاکور خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۴۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!

ویتور روکه که به داشتن روحیه قوی معروف است اما در حال حاضر گیج، ناامید و افسرده شده است.

طرفداری | ویکتور روکه، مهاجم جوان و آینده‌دار برزیلی که با سر و صدای زیادی به بارسلونا پیوست، روزهای سختی را در کاتالونیا سپری می‌کند.

به گزارش موندو دپورتیوو، علی‌رغم پرداخت مبلغ هنگفتی برای انتقال ویتور روکه و حضور زودهنگام او برای پر کردن جای مصدومان بارسا، این بازیکن 19 ساله برزیلی در تیم تحت هدایت ژاوی جایی در ترکیب اصلی ندارد. روکه در ژانویه با انتظارات فراوانی به بارسلونا آمد. او که تابستان گذشته با حمایت ژاوی، خوان لاپورتا رئیس باشگاه و دکو، مدیر ورزشی بارسلونا به این تیم پیوست، قرار بود خیلی زود به یکی از ستارگان این فصل بلوگرانا تبدیل شود.

با این حال، پنج ماه پس از این انتقال، تاثیرگذاری او ناچیز بوده است. با نزدیک شدن به پایان فصل، روکه تنها 310 دقیقه در 13 بازی لالیگا به میدان رفته است. از این تعداد، تنها دو بازی را به عنوان بازیکن فیکس آغاز کرده است.

ناامیدی و افسردگی ویتور روکه

بی‌تردید، عدم حضور در ترکیب اصلی و شایعات پیرامون آینده‌اش، بر روحیه روکه تاثیر منفی گذاشته است. طبق گزارش موندو دپورتیوو، بازی نکردن‌های روکه و گمانه‌زنی‌های فراوان، به روحیه این مهاجم جوان که اتفاقا به داشتن روحیه قوی هم معروف بود، لطمه زده است. گفته می‌شود این مهاجم شاداب سابق در حال حاضر غمگین و افسرده است و حتی در خانه نیز نمی‌تواند از فکر وضعیت خود رها شود.

ژاوی با روکه قطع ارتباط کرده است

حواشی مربوط به روکه به همین جا ختم نمی‌شود. اطرافیان او مدعی هستند که ژاوی هیچ ارتباطی با روکه نداشته و این موضوع مانع از درک انتظارات مربی توسط این بازیکن شده است. این موضوع با ادعای کادر فنی که می‌گویند با ارائه آنالیز ویدئویی فردی و تشویق و تذکرات متعدد در زمین به روکه کمک کرده‌اند، مغایرت دارد.

با وجود این روایت‌های متناقض، یک چیز قطعی و مسلم است: ماه‌های آینده برای آینده ویکتور روکه سرنوشت‌ساز خواهد بود. باشگاه باید راه‌حلی پیدا کند، خواه با بهبود ارتباط با کادر فنی و خواه با افزایش فرصت‌های بازی، تا این انتقال امیدوارکننده برای هواداران بارسا به یک ناامیدی کامل تبدیل نشود.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • (عکس) رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • مورد عجیب گزینه تابستانی استقلالی‌ها
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان