Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کرمانشاه؛ الهام اکبری گفت: به منظور شرکت در مسابقات گلف قهرمانی کشور دختران، چهار گلفباز دختر از کرمانشاه به این مسابقات اعزام شدند. این دوره از مسابقات در رده سنی زیر ۱۸ سال و در زمین مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: یک روز به تمرین آماده سازی تیم‌های شرکت کننده اختصاص داده شده و مسابقه نیز طی روزهای ۸ و ۹ اسفند ماه انجام می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبری یادآور شد: مسابقه هر روز در ۹ میدان به صورت استروک پلی و برابر با قوانین و مقررات بین المللی (R&A) و مقررات محلی زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت گلف تصریح کرد: تیم استان کرمانشاه که با حضور ۴ ورزشکار و یک سرپرست در این رقابت‌ها حضور می‌یابد، تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر مربی تیم استان انجام داده و آمادگی‌ لازم را به دست آورده اند و امیدوارم بتوانیم نتایج قابل قبولی در بخش انفرادی و تیمی کسب کنیم.

اکبری عنوان کرد: پس از برگزاری چندین دوره مسابقات انتخابی، اعضای تیم استان جهت اعزام به این دوره از مسابقات انتخاب شدند.

رئیس هیأت گلف در پایان خاطرنشان کرد: فائزه استوار، نازنین ایزدپناه، پارمیدا حیدری و پریا حسنی اعضای تیم استان کرمانشاه را در مسابقات گلف قهرمانی کشور تشکیل می‌دهند و خانم مژگان سالاری به عنوان سرپرست، گلف بازان دختر کرمانشاهی را همراهی می‌کند.

48

کد خبر 1606695

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کرمانشاه تیم استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور (یادبود مرحوم محمدامین روستایی) با حضور ۲۰۸ بوکسور به میزبانی شهرستان ملایر در استان همدان برگزار شد.

 استان کردستان با ۸ بوکسور در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرد.

در این رقابت‌ها آژوان سالم در وزن ۵۷ کیلوگرم مدال نقره، کاوان مولودی در وزن ۵۰ کیلوگرم مدال نقره، ماهان مصطفایی در وزن ۴۶ کیلوگرم مدال نقره، آرسام خسروی در وزن ۵۴ کیلوگرم مدال برنز و ماهان امجدی در وزن ۷۰ کیلوگرم مدال برنز را کسب کردند.

مهدی محمودیان به عنوان سرمربی و محمد میرکی در کسوت مربی هدایت بوکسور‌های کردستانی را در این مسابقات برعهده داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • قهرمانی بهنمیر در مسابقات هندبال دختران آموزشگاه‌های مازندران
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری