Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با تأکید بر متفاوت بودن ماهیت حملات امروز با گذشته، گفت: آمادگی‌های لازم برای مقابله با حوادث و جنگ‌های احتمالی آینده از ضروریات نیروهای مسلح کشور است.

به گزارش قدس انلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ «قادر رحیم‌زاده» در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی شمال غرب کشور، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای تداوم عزت ملی و اقتدار بین المللی خود نیاز به آمادگی همه‌جانبه در تمامی عرصه‌ها به ویژه حوزه نظامی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: انواع سناریوهای مختلف طراحی، برنامه‌ریزی و به اجرا در می‌آید تا بتوان برای جلوگیری از غافلگیری، مقابله و پیش‌دستی در برابر تهدیدات احتمالی، آمادگی همه‌جانبه و کامل داشته باشیم. فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور با اشاره به اینکه فناوری‌های مدرن و پیشرفته نقش برجسته‌ای در جنگ‌های آینده خواهد داشت، عنوان کرد: مجموعه نیروهای مسلح به ویژه پدافند هوایی باید به‌طور دائم تهدیدات را رصد کرده و توانمندی سامانه‌ها و تجهیزات خود را متناسب با آن تهدیدات ارتقا بخشد. امیر سرتیپ رحیم‌زاده با بیان اینکه ماهیت حملات امروز با گذشته کاملاً متفاوت و متمایز است، ادامه داد: احراز آمادگی‌های لازم جهت مقابله با حوادث و جنگ‌های احتمالی آینده، یکی از ضروریات نیروهای مسلح است. فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) تعامل و ارتباط بسیار خوب نیروهای مسلح را در منطقه شمال غرب کشور ستود و خاطر نشان کرد: آمادگی نیروهای مسلح و تحکیم بنیه دفاعی کشور باعث سربلندی نظام و انقلاب و یأس و ناامیدی دشمنان شده است. انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نیروهای مسلح قرارگاه خاتم الانبیاء پدافند هوایی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۵۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با نیروهای عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح استان مرکزی اظهار کرد: سلاح اثرگذار نیروهای مسلح، انگیزه‌های دینی و معنوی است و اخلاق‌مداری و تعهد ویژگی مهم این قشر جامعه است.

وی امنیت و اقتدار ایران اسلامی نتیجه قدرت و سلامت نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در حوزه‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی در منطقه درخشان است.

امام جمعه اراک افزود: خودسازی نیروهای مسلح موجب تداوم ویژگی‌های نظیر اخلاق مداری و صداقت در زمان دشواری‌ها می‌شود.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: برخی اقشار جامعه مانند نیروهای مسلح، معلمان، اساتید دانشگاه و علمای دینی باید در شب زنده داری، ایثار و فداکاری پیش قدم دیگر افراد جامعه باشند.

وی با تاکید بر شناخت نقاط قوت و ضعف دشمنانی نظیر رژیم صهیونیستی گفت: نیروهای مسلح باید نسبت به تمام نقاط ضعف دشمن، محل موشک‌ها، شناسایی نقاط حساس و پایگاه‌ها آگاهی داشته باشد تا در زمان مناسب دشمن را غافلگیر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، آمادگی نیروهای نظامی و تجهیزات تسلیحاتی با هدف دفاع کشور در برابر توطئه‌های آمریکا و متحدانش در منطقه را در گام دوم انقلاب اسلامی ضروری عنوان کرد و گفت: حرکت در مسیر انقلاب اسلامی به آمادگی روزافزون نیاز دارد.

وی با اشاره به تأثیر و نقش ارزشمند فداکاری نیروهای مسلح و تلاش آنها برای حفاظت از آرمان‌ها و مرزهای کشور گفت: دولت باید به وضعیت مسکن نیروهای مسلح رسیدگی کند.

کد خبر 6095059

دیگر خبرها

  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است