Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از پرند، حجت‌الاسلام اسماعیل کاظمی امام جمعه شهر جدید پرند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت موسی‌ابن‌جعفر علیه‌السلام و همچنین تبریک عید بزرگ مبعث همگان را به رعایت تقوای الهی در گفتار و مقدم قرار دادن دیگران بر خود در تمام شئون زندگی براساس سیره حضرت پیامبر گرامی اسلام خصوصا در مقوله اخلاق عملی و نظری دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با توجه به حضور حجت‌الاسلام ضیایی رییس شورای زکات کمیته امداد امام خمینی استان تهران در نماز جمعه گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های ما در شهر پرند مسأله معیشت افراد کم برخوردار است که امیدواریم با همکاری کمیته امداد، شورای زکات استان تهران و دستگاه‌های مربوطه کامل از بین برود که یکی از راه‌های عملی کردن این مهم همت سرمایه‌ گذاران صنعتگران شهرک صنعتی پرند را می‌طلبد.

امام جمعه پرند ادامه داد: در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست که ما در منطقه خودمان افرادی را داشته باشیم که در حوزه معیشت و خوراک آنقدری عرصه بر آنان سخت باشد که در شبانه‌روز یک وعده غذا بخورند.

کاظمی در همین خصوص اضافه کرد: من به عنوان نوکر و امام جامعه اگر در این مورد بی‌تفاوت باشم قطعا محضر امام عصر روسیاه خواهم بود.

وی بیان کرد: کارگروه‌های جهادی، مراکز نیکوکاری و خیریه‌ها و مراکز مردم نهاد دست به دست هم بدهیم و این معضل را در شهر پرند ریشه‌کن کنیم و اگر این امر در قالب مدیریت کار قرارگاهی با همدلی و یکپارچگی اتفاق بیفتد می‌توانیم اولین شهری باشیم که فقر را ریشه‌کن کرده‌ایم.

امام جمعه پرند در ادامه گفت: در پرند ظرفیت‌های خوبی وجود دارد که یکی از آن‌ها وجود شهرک صنعتی پرند است با توجه به درخواست و مطالبه صنعتگران و توسعه این شهرک که با پیگیری‌های قرارگاه نمازجمعه و دیگر مسئولان توانستیم ۱۳۶ هکتار زمین را در اختیار شهرک قرار دهیم و انشاءالله با توسعه این شهرک به روزی برسیم که اعلام رسمی کنیم اگر از جاهای دیگر هم افرادی بیکار و یا نیازمند کار هستند به این شهر بیایند تا مشغول کار شوند.

کاظمی در ادامه با توجه به حضور حجت‌السلام حسن نوروزی نماینده مردم در شهرستان رباط‌کریم، بهارستان و پرند در نمازجمعه خطاب به وی گفت: ما انتظار تحول داریم، صدای مردم را شما باید به گوش مسؤولان برسانید، این همه نیروی جوان و کارآمد در حوزهای مختلف وجود دارند چرا در مدیریت‌ها از آن‌ها استفاده نمی‌کنند؟

وی ادامه داد: چطور این نیروهای جوان در عرصه‌های امنیتی به آنان بها داده شد توانسته‌اند کارهای عظیم و جهانی را ایجاد بکنند اما وقتی در عرصه‌های مدیریتی می‌رسیم همه بزرگسالان احساس تکلیف می‌کنند و از جایشان جا به جا نمی‌شوند.

امام جمعه پرند با توجه به نظر مقام معظم رهبری در خصوص اعتماد به جوانان گفت: هر کسی که خود را پیرو رهبری می‌داند به فرمایش ایشان توجه کند و بها بدهد به نسل امروز و جوانان انقلابی و نخبگانی که می‌توانند و توانایی همراهی با دولت انقلابی را دارند زیرا مردم امروز احتیاج به مدیرانی دارند که به نوکری برای مردم افتخار کنند.

وی در بخش پایانی سخنان خود در خصوص مصوبات جلسه علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی در شهرپرند گفت: حذف عوارضی اتوبان ساوه تا پرند جزو مصوبات جلسه بوده و مطالبه جدی ما و مردم شهرستان هم است که امیدواریم به زودی با پیگیری‌های نماینده مردم و دیگر مسؤولان اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه پرند امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۵۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به حقوق قشر کارگر توجه شود

امام جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: معلم در کلاس درس باید الگو بوده و نسبت به شهدا، امام و رهبری باید جزء وفادارترین افراد باشند و توجه به مقدسات را باید سر لوحه کار خود قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: توجه و حساسیت معلمان نسبت به عفاف و حجاب باید ده‌ها برابر بیش از سایرین باشد و لازم است در این زمینه و نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب بیشتر توجه کنند.
او افزود: با اشاره به هفته کار و کارگر نیز گفت: اسلام عرق کارگر را همانند خون شهید می‌داند و باید به قشر کارگر و دستمزد آنها توجه بیشتری شود.
خطیب نماز جمعه اراک گفت: انتظار می‌رود شورا‌ها و شهرداری برای اقدامات بزرگ برنامه ریزی کنند تا از هزینه‌های جانبی برای مردم کم شود و تلاش صادقانه و کیفی را مورد توجه قرار دهند.
امام جمعه اراک در خصوص وظایف و اهمیت شورا‌ها و شهرداری افزود: شهر یک موجود زنده و فعال است و شهرداری و شورا باید در خصوص آن و توسعه شهری و ترافیک برنامه ریزی کند و نظارت‌ها را دقیق انجام  دهند و بر اعتماد سازی توجه کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تحقق وعده صادق و شکست هیمنه پوشالین رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی هم گفت: امروز نباید از گرگ‌های ظالم ترسید، جوانان و سپاهی‌ها و ارتشی‌ها باید همواره در میدان مراقب دسیسه‌های دشمنان باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • تأثیرگذاری رسانه‌ها در عصر کنونی بیش از ابزارهای جنگی است
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز