Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@23:18:55 GMT

ضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌های رسانه‌ای دشمن

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۶۰۶۱

ضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌های رسانه‌ای دشمن

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با تاکید بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌های رسانه‌ای دشمن، گفت: مراقب باشیم در زمین دشمن بازی نکنیم و دشمن امروز درصدد مرعوب کردن جامعه ما در هر زمینه‌ای است، کشورهای همسایه ما فهمیده‌اند که با اتکا به صهیونیست‌ها نمی‌توانند امنیت و آرامش خود را تأمین کنند

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده ظهر امروز _ششم اسفندماه_ در نماز جمعه ب ندرعباس، اظهار کرد: عید مبعث را پیش رو داریم که یک پیام عظیم در خود دارد و آن اینکه خدای متعال از همان روزی که پیامبرش را مبعوث کرد، اصل مقاومت را به مؤمنان تعلیم داد که نمی‌شود بدون مقاومت به پیروزی و رستگاری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سختی‌های حضرت رسول و مسلمانان در سال‌های ابتدایی پس از بعثت و با درخواست از رسانه‌ها برای روشن کردن ماهیت بعثت، افزود: بعثت برای امت سازی، حقیقت پیامش ترویج مقاومت است و تمدن‌سازی نیز از بستر امت‌سازی به وجود می‌آید.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از اظهارات خود به اهمیت ایستادگی در برابر دشمن در جنگ و جهاد ترکیبی اشاره و شکل‌دهی به حالت تهاجمی در برابر این جنگ دشمن را به‌خصوص در عرصه رسانه یک ضرورت برشمرد و خاطرنشان کرد: سیره عملی امامان ما نشانه می‌دهد که آنان نیز نیروهای انقلابی را در میان دشمن نفوذ می‌دادند و امام کاظم (ع) از جمله این امامان بود که این روش فکری و فرهنگی را در پیش گرفت.

وی بر اهمیت نفوذ نیروهای انقلابی در دل دشمن تأکید و تصریح کرد: ما امروز در جهاد تهاجمی خودمان علیه دشمن نه تنها در حوزه‌های امنیت، نظامی و … بلکه در حوزه دانش، مراکز فرهنگی و تصمیم‌گیری دشمن و… باید نیروهای انقلابی خودمان را نفوذ داد تا بتوانند برای انقلاب اسلامی فعالیت کنند.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده همچنین به سفر رئیس جمهور به قطر اشاره کرد و گفت: سفر ایشان به قطر، فضای تعامل و برادری را در میان کشورهای منطقه تقویت خواهد کرد و از همه مهم‌تر اینکه کشورهای همسایه ما فهمیده‌اند که با اتکا به صهیونیست‌ها نمی‌توانند امنیت و آرامش خود را تأمین کنند و باید بدانند هرکجا که این ام‌الفساد حضور یافته، ناامنی و آشوب به وجود آورده است.

وی اضافه کرد: دستور رئیس جمهور مبنی بر آزادسازی مناطق ساحلی و فضاهایی که تحت سلطه دولتی‌ها بود و به مردم واگذار شد اتفاق مبارکی بود که دستاوردهای خوبی به همراه داشت و نشان داد که اگر قوا در همراهی با هم ظرفیت‌هایشان را پای کار بیاورند، اتفاقات بسیار خوبی رخ می‌دهد و ما دیدیم که این مسئله به خوبی در حال پیش رفتن است و هم‌افزایی قوا می‌تواند حلال همه مشکلات باشد.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌های رسانه‌ای دشمن، تصریح کرد: مراقب باشیم در زمین دشمن بازی نکنیم و دشمن امروز درصدد مرعوب کردن جامعه ما در هر زمینه‌ای است و به فرموده مقام معظم رهبری اعلام خبر شکست جبهه حق قبل از موعد با رویکرد به استضعاف کشاندن ملت‌ها است و باید رسانه‌های ما با تمام توان پای کار باشند و جامعه را روشن کنند و مسائل را برای جامعه تبیین کنند.

کد خبر 557961

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امام جمعه بندرعباس کلانشهر مقاومت اسلامی بندر عباس جنگ اوکراین و روسیه توطئه های رسانه ای دشمن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۶۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز دشمن در جنگ شناختی، ترکیبی، نرم و ذهنی با حضور مردم خود را شکست خورده دیده است و ما با پشتوانه و حمایت مردم و دعای خانواده شهدا و علما طرح نور را با قدرت ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان سردار احمدرضا رادان امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در اجتماع بزرگ مردمی اهواز در حمایت از عفاف و حجاب در مصلی اهواز اظهار کرد: خدا را شاکرم در عصری خدمتگزار ملت شدیم که مورد حمایت چنین مردم عزیزی هستیم؛ حضور این جمعیت در اهواز نشان می‌دهد که پلیس جمهوری اسلامی در انجام ماموریت‌هایش مستحضر به بصیرت و آگاهی مردم است.

وی افزود: مردم خوزستان در دفاع مقدس در سنگربانی از وطن و پذیرایی از رزمندگان سنگ‌تمام گذاشتند، همت مردم و ایمانشان در دفاع مقدس آن چیزی بود که در دنیا فرهنگ‌ساز شد و سنگرهای دشمن را یکی یکی به سقوط کشانده است و این آئین و همت همچنان در میان ملت ما جریان دارد و تمام کشورهای محورهای مقاومت آن را سرلوحه کار قرار دادند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دشمن دین، خانواده، مکتب، حیا و غیرت ما را هدف گرفته از طرفی حیا و عفت دختران و از طرف دیگر غیرت مردان ما را در تیررس قرار داده است، امروز به پرونده‌هایی رسیده‌ایم که در آینده نزدیک آن‌ها را نشان خواهیم داد تا ببینید دشمن چه نقشه‌هایی را برای ضربه به حیا و غیرت و خانواده‌های ما طراحی کرده است.

سردار رادان با اشاره به اینکه با پشتوانه و حمایت مردم و دعای خانواده شهدا و علما طرح نور را با قدرت ادامه دارد، اضافه کرد: حجاب به معنای چادر نیست؛ هر مقنعه، چادر و روسری برای دشمن پرچمی است که تا بالا باشد سرافرازی شهدا، کشور، خانواده، مردان و زنان را به دنبال دارد و در این مسیر هوشیاری مردم، علما، خانواده شهدا، رؤسای قوا و حمایت از سربازان وطن در این جنگ نرم باعث شد که امروز دشمن کلافه و سردرگم باشد.

وی ادامه داد: با حضور زنان، مردان، دختران، پسران و تمام مردم، استراتژی دشمن در تغییر و سقوط بهم ریخته شده و امروز نفوذش از بین رفته است.

رادان تصریح کرد: امروز در جنگ شناختی، ترکیبی، نرم و ذهنی با حضور مردم دشمن خود را شکست خورده دیده است، ما با پشتوانه و حمایت مردم و دعای خانواده شهدا و علما طرح نور را با قدرت ادامه خواهیم داد.

کد خبر 751209