Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بایرن مونیخ با بیان اینکه جنگ را محکوم می‌کند، گفت که از اتفاقات رخ داده در اوکراین شوکه شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یولیان ناگلسمان در آستانه دیدار خارج از خانه فردا شب (شنبه) شاگردانش مقابل اینتراخت فرانکفورت در هفته بیست‌وچهارم بوندس‌لیگای آلمان، در خصوص حمله نظامی روسیه به اوکراین گفت: من از اتفاقاتی که در اوکراین در حال رخ دادن است، کشوری که اخیراً در آن بازی کردیم، شوکه شده‌ام و می‌ترسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من البته جنگ را محکوم می‌کنم. در حال حاضر صحبت از فوتبال، آسان نیست. باید به عواقبی که این جنگ برای مردم اوکراین خواهد داشت، فکر کرد.

وی همچنین در واکنش به سلب میزبانی سن‌پترزبورگ روسیه از فینال فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا و واگذاری آن به پاریس توسط یوفا اظهار داشت: پیش از تصمیم رسمی یوفا، فکر می‌کردم خوب است که یوفا برای جابجایی محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان تصمیمی سریع بگیرد. هیچ راهی برای صلح وجود ندارد، صلح خودِ راه است. دیروز این جمله را خواندم، فکر کنم جمله درستی هم هست. این باید شعار باشد، همه چیز نباید اینطور پیش برود.

روسیه از میزبانی فینال لیگ قهرمانان محروم شد/ پاریس؛ میزبان جدید

سرمربی بایرن مونیخ همچنین درباره بازی فردا هم اظهار داشت: هر تیمی در مصاف با بایرن انگیزه مضاعفی دارد. علیرغم بازیکنانی که از اینتراخت جدا شده‌اند، آنها تیم بسیار خوبی هستند و یک مربی خیلی خوب هم دارد. اینتراخت تهاجمی بازی می‌کند، مربی‌شان برنامه خوبی دارد و هواداران‌شان هم جو تهاجمی خوبی ایجاد می‌کنند.

بایرن مونیخ در حال حاضر با 55 امتیاز صدرنشین بوندس‌لیگا است و بوروسیا دورتموند 49 امتیازی نزدیکترین تعقیب‌کننده‌اش است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یولیان ناگلسمان بوندس لیگا بایرن مونیخ اتحادیه فوتبال اروپا یوفا یولیان ناگلسمان بوندس لیگا بایرن مونیخ اتحادیه فوتبال اروپا یوفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۶۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرپسولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

کد خبر 6094724 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 3-0 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2013/5/1) / فیلم
  • پاشازاده: شهریاری اتفاقات خوبی رقم می‌زند
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • وینیسیوس جونیور: رئال مادرید به جایی جز فینال لیگ قهرمانان اروپا تعلق ندارد
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • چین: کشف گور‌های جمعی در بیمارستان الشفا شوکه کننده است